Adobe, Hindistan’daki işletmelerin deneyimsel büyümesini sağlamak için yeni ürün yeniliklerini ortaya koyuyor

Nigdeli

New member
Markanızı, internete önemli bir geçişin yönlendirdiği kalabalık bir pazarda nasıl farklılaştırırsınız? Günümüzün dijital olarak bağlantılı tüketicisi, seçim yapmakta zorlanıyor ve kusursuz ve tutarlı müşteri deneyimleri sunan markalara yöneliyor. Bu hızlı tempolu dünyada işletmeler, mevcut müşterilerden yeni gelir akışları elde etmek için ayırt edici dijital müşteri deneyimleri sunmak ile karlılığı artırırken yeni müşteriler edinmek arasında iyi bir denge kurmalıdır.



İşletmeler, dijital deneyimlerin öneminin farkındadır ve yolculuklarının her noktasında sorunsuz, kişiselleştirilmiş ve zamanında etkileşimler sağlayarak müşterilerle bağlantı kurma ihtiyacı duyar. Dijital pazardaki demografik değişime paralel olarak, müşteri deneyimi yönetiminde dünyanın önde gelen teknoloji lideri Adobe, Adobe Experience Cloud’da çok çeşitli ürün yeniliklerinin sunumuyla 8 ve 9 Haziran tarihlerinde Adobe Summit EMEA 2023’ü düzenledi. , dünyanın önde gelen Müşteri deneyimi yönetimi çözümü, dünyanın önde gelen hepsi bir arada içerik oluşturma uygulaması Adobe Express ve dünyanın en farklı üretken AI teklifi olan Adobe Firefly birlikte markaların yaratıcı olmasını ve deneyimsel büyümeyi hızlandırmasını sağlıyor.

Anil Chakravarthy, Başkan, Adobe Dijital Deneyim İşletmesi

“Yaratıcılık, yeni üretkenliktir. Üretken yapay zeka aynı zamanda bu inanılmaz yeni teknoloji sınırını da temsil ediyor. Bu, bildiğimiz teknolojide devrim yaratacak. O inanılmaz yardımcı pilot olma yeteneğine sahip. Dünyanın yaratıcı zihinleri için bunun yaratıcılığa erişimi hızla genişleteceğine inanıyorum. Şirketler için otomasyon ve kişiselleştirme için bir fırsatı temsil ediyor” dedi. Shantanu Narayen, Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO, Adobe.

benzer bir duyguyu yeniden üretmek Anil Chakravarthy, Başkan, Adobe Dijital Deneyim İşletmesi“Günümüzün dijital ekonomisi, artan tüketici beklentileriyle birleştiğinde, işletmelerin önemli bir farklılaştırıcı olarak müşteri deneyimine odaklanması gerektiği anlamına geliyor.” Adobe’nin sektör lideri kurumsal uygulamalarını ve güçlü inovasyon gücünü birleştirerek, markaların bunu karşılamasına yardımcı olmak için mükemmel bir konumdayız. sürdürülebilir, deneyime dayalı büyümeye meydan okuyun ve yönlendirin.”

Yeni ürün yenilikleri


Adobe tarafından yapılan bir araştırma, ankete katılan pazarlama ve müşteri deneyimi yöneticilerinin yüzde 88’ine göre içeriğe yönelik talebin son iki yılda en az iki katına çıktığını ortaya koydu. Üçte ikisi bu ihtiyacın önümüzdeki iki yılda beş kat artacağını varsayıyor. Bu geniş veri havuzunu, tüm dijital yolculuğu müşteri için daha sezgisel ve ilgi çekici hale getirmek için yararlanılabilecek eyleme dönüştürülebilir içgörülere dönüştürmeye ihtiyaç var.

Adobe, bu yönde önemli bir adım olarak, müşteri deneyimi yönetimi için dünyanın lider çözümü olan Adobe Experience Cloud’da yeni yenilikleri tanıttı. Yeni teklifler, markaların operasyonel verimliliği en üst düzeye çıkarırken her temas noktasında son derece kişiselleştirilmiş deneyimler sunmasını sağlıyor. Adobe Experience Cloud, BFSI alanında HDFC Bank ve Tata Capital’den perakende/e-ticaret alanında Aditya Birla Fashion & Retail ve Malabar Gold’a; ve seyahat ve ağırlamada Vistara’dan otomotivde MG Motor, Hero Motocorp ve CEAT’e.

Adobe Experience Cloud, BFSI alanındaki HDFC Bank ve Tata Capital’den perakende/e-ticaret alanındaki Malabar Gold ve Aditya Birla Fashion & Retail’e ve MG Motor Hindistan’a kadar pek çok sektörde Hindistan’ın önde gelen markalarıyla çalışarak öne çıkmaya devam etti. Otomotivde Hero MotoCorp.

“Şirketler belirsiz bir iş ortamında ve fiyat bilincine sahip tüketicilerde gezinirken, sürekli olarak ilgi çekici ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunmak, karlı büyümeyi hızlandırmak için çok önemli olacaktır. “En son yeniliklerimiz, markaların verimlilik ve maliyet tasarrufu sağlarken müşteri sadakatini artırmanın yeni yollarını kullanarak verileri etkinleştirmesini sağlıyor” dedi. Amit Ahuja, Kıdemli Başkan Yardımcısı, Dijital Deneyim İşi, Adobe.

Adobe Firefly, Adobe Express ve Generative AI yeteneklerini kurumsal çözümlere taşıyoruz


Adobe ayrıca, Adobe’nin yaratıcı üretken yapay zeka modelleri ailesi ve piyasada profesyonel kalitede, ticari olarak uygun içerik üreten tek ürün olan Adobe Firefly’ın dinamik dijital içerik için artan talebi karşılayan kurumsal kullanıma hazır yeni çözümlere genişletildiğini duyurdu. Hint pazarı.

Yeni avatarı ile Adobe Firefly, üretken AI görüntü oluşturma ve düzenleme yeteneklerinin gücünü Photoshop, Illustrator, Express ve Experience Manager’da görüntüleri değiştirebilen milyonlarca kurumsal kullanıcıya getirecek. Kullanıcılar ayrıca güzel, yüksek kaliteli şablonlar, yazı tipleri, stok görseller, Haberlar ve müzik koleksiyonundan ilham alırken olağanüstü içerikler oluşturabilirler.

“İçeriğe olan talep beş kat artarken, bu yeni kurumsal teklif, her beceri seviyesinden kullanıcının Firefly ile fikirlerini anında içeriğe dönüştürmesini sağlarken, Express ve Creative Cloud’un gücünden yararlanarak varlıkları hızlı bir şekilde değiştirmek ve çarpıcı tasarımlar sunmak için.” ” İçerik oluşturucular artık her zamankinden daha hızlı çarpıcı Haberlar, tasarımlar ve belgeler oluşturabiliyor ve amiral gemisi uygulamalarımızla sorunsuz iş akışlarımız, Creative Cloud abonelerine yaratıcı süreç üzerinde daha da fazla kontrol sağlıyor” dedi. Adobe Dijital Medya İşletmesi Başkanı David Wadhwani.

Firefly ve Adobe Express for Enterprise, Firefly’ı kuruluş genelinde herkesin kullanımına sunarak herkesin harika, markalı içeriği hızlı ve kolay bir şekilde oluşturmasını, düzenlemesini ve paylaşmasını sağlar. Yaratıcı profesyoneller, yaratıcılar, öğrenciler, işletmeler ve markalar – hayal güçlerinin hızında olağanüstü içerikler oluşturabilir, işbirliği yapabilir ve paylaşabilirler. Bu yeni sürümün bir parçası olarak şirketler, Firefly’ı kendi markalı varlıklarıyla bireysel olarak eğitebilir ve markanın benzersiz tarzı ve markalama dilinde içerik üretebilir.

Adobe, üretici yapay zekanın markaların müşterileriyle bağlantı kurma ve Experience Cloud ile etkileşim kurma biçimlerini temelden değiştireceğine inanıyor. Genel olarak, deneyimsel büyüme için bir ekosistem inşa etmede temel bir unsur haline geliyor.

Adobe Zirvesi’nde tanıtılan bir diğer güçlü yeni araç olan Adobe Sensei GenAI Hizmetleri, kurumsal üretkenliği önemli ölçüde artırmayı ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimlerini geniş ölçekte sunmaya yardımcı olmayı vaat ediyor.

İşletmeler için güçlü yeni Adobe Sensei GenAI hizmetleri, markaların müşterileriyle bağlantı kurma şeklini ve Adobe’nin kurumsal uygulamalarını kullanma şeklini temelden değiştirecek.

“Bugün, kârlı büyümeyi sağlamak dünya çapındaki markalar için bir zorunluluktur ve artan şirket içi verimlilik ile harika bir müşteri deneyimi sunmanın birleşimi başarı için kritik öneme sahiptir. Üretken yapay zeka, bu denklemdeki en büyük anahtardır ve en son Sensei GenAI yeniliklerimizle, şirketlere çabalarını hızlandırmak ve geliştirmek için gerçek bir yardımcı pilot sağlıyoruz,” dedi Chakravarthy.

Ekiplerin sonuçlara ince ayar yapmak ve derinlemesine kişiselleştirme sağlayan marka içi deneyimler oluşturmak için kullanabileceği Adobe Experience Platform’daki birkaç ana dil modelinden yararlanır. Araç, Customer Journey Analytics, Adobe Experience Manager, Adobe Journey Optimizer ve Marketo Engage’de mevcuttur.

Diğer önemli duyurular


İçeriğin dijital ekonominin bir sonraki büyük itici gücü olmasının beklendiği bir zamanda Adobe, markaların içerik tedarik zincirlerini dönüştürmelerine ve optimize etmelerine yardımcı olmak için Accenture, IBM, Omnicom ve Publicis dahil olmak üzere önde gelen küresel danışmanlıklar ve medya ajanslarıyla da çalışıyor. .

Zirvede Publicis Groupe, çok kanallı içeriğin üretimini, performansını ve kişiselleştirilmesini hızlandırmak için uçtan uca bir prodüksiyon teklifi olan PX’i de tanıttı. Publicis Group CEO’su Arthur Sadoun, kişiselleştirme ihtiyacı hakkında şu yorumu yaptı: “Pazarlamanın sürekli dünyasındaki yenilikler neler? Artık müşterilerle (ve onların verileriyle) doğrudan bağlantı kurmakla ilgilenen şirketler var. Bu, üçüncü taraf katılımından birinci taraf katılımına geçiştir. Her şey “deneyime dayalı büyüme” ile ilgili.

PX, pazarlamacıların tedarik zinciri boyunca içeriğin tasarımını, dağıtımını ve performansını oluşturmasına, düzenlemesine, kişiselleştirmesine ve optimize etmesine olanak tanır. Adobe’nin içerik tedarik zinciri çözümüne dayalıdır – Adobe Experience Cloud ve Adobe Workfront ve Adobe Experience Manager dahil olmak üzere Creative Cloud.

Dijital içerik oluşturmadaki heyecan verici yenilikler hakkında daha fazla bilgi edinmek için ilk EMEA Zirvesi’ni buradan izleyin. Etkinlik, herkese değerli bilgiler edinme ve sektörün en iyilerinden öğrenme fırsatı sunuyor. Şimdi ayarlayın ve dijital deneyimlerin geleceğini deneyimleyin.

Feragatname: Bu ürün marka adına HT Brand Studio tarafından üretilmiştir.