BI WORLDWIDE Hindistan, etkileyici sadakat pazarlama kampanyası için Altın Ejderhayı aldı

Nigdeli

New member
Bengaluru, Karnataka, Hindistan – Business Wire India


Uygulamalı davranış biliminden ilham alan ölçülebilir sadakat ve bağlılık çözümleri sunmada küresel bir lider ve Hindistan'ın lideri olan BI WORLDWIDE Hindistan, Malezya'nın Kuala Lumpur kentinde düzenlenen prestijli Dragons of Asia Awards 2023'te etkileyici bir kilometre taşı zaferine daha ulaştı. Dragons of Asia (DOA) Ödülleri, APAC bölgesindeki olağanüstü pazarlama iletişimlerini takdir ediyor ve 35 ülkeden 250'den fazla uzmanın en iyi markaların kampanyalarını değerlendirdiği sıkı bir seçim sürecini gerektiriyor. Bu rekabet ortamında, BI WORLDWIDE Hindistan'ın 2023'ün En İyi İşletmeler Arası veya Ticari Pazarlama Kampanyası kategorisinde Altın Ejderha Ödülü, markanın insanlara ilham verme ve sonuç sunma amacının bir kanıtıdır.

Daha önce BI WORLDWIDE India, farklı sektörlerdeki müşterilere yönelik yenilikçi ve sonuç odaklı sadakat ve bağlılık programlarıyla övgüyle karşılanmış ve tanınmıştı. Bu yıl kuruluş, Shell Madeni Yağlar Hindistan ile işbirliği içinde Shell Hisse Avantajı Programı için gıpta ile bakılan Altın Ejderha Ödülü'nü onur listesine gururla ekledi. BI WORLDWIDE Hindistan, bu yıl DOA Ödülleri'nde yedi yıllık galibiyet serisini sürdürmekle kalmadı, aynı zamanda Altın Ejderha Ödülünü kazanarak yeni zirvelere ulaştı.

BI WORLDWIDE Hindistan, birkaç yıldır Shell için uygulama tabanlı bir etki sahibi sadakat programını yönetiyor. Veriye dayalı ve kişiselleştirilmiş program, teknisyenleri Shell ürünlerini satın almaya teşvik ediyor ve bu da markanın üçüncül satışlarını artırıyor. BI WORLDWIDE Hindistan, başlangıçtaki başarısının üzerine bu yıl çıtayı birkaç basamak yükselterek Shell'in üçüncül satışlarda 1,2 katlık kayda değer bir artış ve %97'lik genel program memnuniyet puanı elde etmesini sağladı. Kapsamlı etkileşim stratejisi, çok yönlü kanal iletişimleri, heyecan verici ödüller, derinlemesine ürün eğitimi ve topluluk oluşturma girişimlerinin benzersiz bir karışımını sunarak çok yönlü bir etki sahibi sadakat programı sağladı.

BI WORLDWIDE Hindistan CEO'su Bay Sukesh Jain şunları söyledi: “Dragons of Asia Ödüllerinde Altın Ejderha Ödülünü almaktan mutluluk duyuyoruz. Programın sürekli tanınması, Shell ile olan işbirliğimizin güçlü bir şekilde onaylanmasıdır. BI WORLDWIDE India'da davranışsal ekonomiyi veri odaklı stratejilerle birleştiriyoruz ve bilim, veri ve yaratıcılığın bu benzersiz karışımı bizi sadakat ve bağlılık sektörünün ön sıralarında tutuyor. Odak noktamız müşterilerimizin iş hedeflerine ulaşmak ve tutarlı bir şekilde ölçülebilir sonuçlar sunmaktır. Siz değerli müşterilerimizle birlikte büyüme yolumuza devam etmeyi ve başarılarını daha da artırmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.”

Shell Madeni Yağlar Hindistan Pazarlama Direktörü Amit Ghugre, şu yorumu yaptı: “Shell Hisse Avantajı programının başarısı, birbirine sıkı sıkıya bağlı tamirciler topluluğuyla son derece anlamlı bağlantılar kurmamızı sağladı ve bu da olumlu iş sonuçları elde etmemizi sağladı.” erişimimizi genişletmemize yardımcı oldu, Satışları hızlandırın ve sadık distribütörlerden oluşan güçlü bir ağ sağlayın. BI WORLDWIDE India, uzmanlıklarını getirerek düşünce liderliği ve veri analizi yeteneklerini geliştirmemize olanak sağladı. Gelecekte birlikte başarının yeni zirvelerine ulaşmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.”

BI WORLDWIDE India, tüccarlar, distribütörler, perakendeciler ve etki sahibi kişilere yönelik kanal sadakat programlarını etkili bir şekilde yönetmek için endüstrilerdeki önde gelen küresel markalarla bağlantı kurarak daha yüksek katılım ve olumlu yatırım getirisi sağlar.

BI WORLDWIDE Hindistan Hakkında

BI WORLDWIDE, çalışanlar, kanal ortakları, müşteriler ve satış temsilcileri arasındaki etkileşimi artırmak ve sürdürmek için küresel bir lider ve Hindistan'ın lider teknoloji destekli sadakat ve katılım çözümleri sağlayıcısıdır. Kuruluş, çalışan katılımı, satış ve kanal etkinliği ile müşteri katılımı alanlarında, en iyi Fortune 500 markalarını ve birinci sınıf çok uluslu kuruluşları hedef alarak aşağıdaki belirli alanlara odaklanarak çözümler ve hizmetler sunmaktadır:

1. Çalışan katılımı ve motivasyonu: Çalışan ödülleri ve takdiri, yıldönümü ödülleri, yönlendirme programları, sağlıklı yaşam programları ve güvenlik programları.
2. Satış ve Kanal Etkinliği: Satış teşvikleri, distribütör/bayi ödül programları, ödüllerin yerine getirilmesi, iletişim ve analitik.
3. Sadakat pazarlaması: Sadakat pazarlama programları, etkileşimli promosyonlar, markalı ürünler ve ayrıcalık programları.
4. Koalisyon pazarlaması: Bağlılığı ve müşteri sadakatini artırmak için birden fazla markanın bir sadakat programında bir araya getirilmesi.
5. Öğrenme çözümleri: Öğrenme yönetimi çözümleri, öğrenme deneyimi platformları, öğrenme içeriği oluşturma ve öğrenme içeriği yönetimi.
6. Ödüller ve deneyimler için pazar yeri: Ürünler, Deneyimler, Kendin Yap Seyahati, Markalı Ürünler, Katılımcı Deneyim Merkezi ve Uçtan Uca Gerçekleştirme.

Daha fazla bilgi için lütfen ziyaret edin: www.biworldwide.co.in



Yasal Uyarı: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times ile herhangi bir gazetecilik/editörlük ilişkisi yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşleri onaylamaz/abone olmaz. Hindustan Times, makalede belirtilen hiçbir şeyden ve/veya ayrıca burada yapılan/vurgulanan görüşler, görüşler, duyurular ve beyanlar, beyanlar vb. ile ilgili olarak hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü olmayacaktır.