Bisleri: Herkes için daha yeşil bir gelecek vizyonu

Nigdeli

New member
Marka Hikayeleri/ HT Brand Studio


İnsan faaliyetlerinin iklim değişikliği ve genel olarak çevre üzerindeki etkisine ilişkin endişeler, zamanımızın en önemli konularından biri haline geliyor. Pandemi sonrasında tüm bölgelerde sıfırlama düğmesine basıldığında bu endişeler daha da arttı. Eriyen buzullar ve aşırı sıcak dalgalarından kaynaklanan iklim değişikliğiyle karşı karşıya olduğumuz ve çeşitli flora ve faunamız insan faaliyetleri nedeniyle yok olma tehlikesiyle karşı karşıya kaldığımız için, önceliklerimizi yeniden düzenlemenin ve herkes için daha sürdürülebilir bir gelecek inşa etmek için üzerimize düşeni yapmanın zamanı geldi.


Hindistan’ın en güvenilir ambalajlı içme suyu markası olan ve Hintlilerin 50 yılı aşkın bir süredir daha sağlıklı yaşam sürmelerine yardımcı olan Bisleri International Pvt Ltd, bu taahhüdünü gezegenimizin sağlığını da desteklemek için genişletti. Marka, 2025 yılına kadar, işlenmemiş plastiği yaklaşık yüzde 7 ila 10 oranında azaltmak için ambalajında yenilik yapmayı planlıyor ve aynı zamanda değer zinciri boyunca karbon ayak izini azaltmak için çalışıyor.

Herkes için daha yeşil bir gelecek misyonunu pekiştirmek için Bisleri, plastiği çöplükten çıkarmaya ve döngüsel bir ekonomi oluşturmaya kararlıdır.

Plastik nötr ve su pozitif olan ilk tüketim malları şirketlerinden biri olarak marka, Bisleri’nin su güvenliği, plastik geri dönüşümü ve döngüsel bir ekonomi yaratmaya kendini adamış sorumlu bir şirket olarak rolünü vurgulayan sürdürülebilirlik kampanyası Bisleri Greener Promise’ı açıkladı.

Herkes için daha yeşil bir gelecek misyonunu pekiştirmek için Bisleri, plastiği çöplükten çıkarmaya ve döngüsel bir ekonomi oluşturmaya kararlıdır. 2021-22 mali yılında şirket ülke çapında 40.000 tondan fazla tüketici sonrası plastik ambalaj atığını topladı, işledi ve geri dönüştürdü.

2021-22 mali yılında şirket ülke çapında 40.000 tondan fazla tüketici sonrası plastik ambalaj atığını topladı, işledi ve geri dönüştürdü.

2021-22 mali yılında şirket ülke çapında 40.000 tondan fazla tüketici sonrası plastik ambalaj atığını topladı, işledi ve geri dönüştürdü.

En son sürdürülebilirlik kampanyası, Bisleri International’ın Bottles For Change girişiminin bir parçası olarak diğer pek çok ürünün yanı sıra giysi, okul çantası ve bank yapmak için plastiği geri dönüştürdüğü için herkes için daha yeşil bir gelecek inşa etme yolculuğunun altını çiziyor. Aynı zamanda, suyu korumak ve gelecek nesiller için daha yeşil bir refah yaratmak amacıyla barajlar inşa etmek için yapılan çalışmaları da gösteriyor.

Yeni kampanya hakkında yorum yapan Bisleri International Pvt Ltd CEO’su Angelo George şunları söyledi: “Bisleri International’da sürdürülebilirlik, yaptığımız her şeye rehberlik eden temel bir değerdir. Plastik nötr ve su dostu bir şirket olma yolundaki başarımızla gurur duyuyoruz. Yenilikçi uygulamalarımız, stratejik ortaklıklarımız ve kendini işine adamış ekiplerimiz, plastik ayak izimizi başarıyla dengelememize ve operasyonlarımızda kullandığımızdan daha fazla suyu çevreye geri döndürmemize yardımcı oldu. Ancak sürdürülebilirliği devam eden bir yolculuk olarak görüyoruz. Daha iyi bir dünya yaratmak için Bisleri Daha Yeşil Sözümüzün bir parçası olarak inovasyonu benimseyerek uygulamalarımızı iyileştirmeye kararlıyız.”

En son sürdürülebilirlik kampanyası, Bisleri International'ın Bottles For Change girişiminin bir parçası olarak diğer pek çok ürünün yanı sıra giysi, okul çantası ve bank yapmak için plastiği geri dönüştürdüğü için herkes için daha yeşil bir gelecek inşa etme yolculuğunun altını çiziyor.

En son sürdürülebilirlik kampanyası, Bisleri International’ın Bottles For Change girişiminin bir parçası olarak diğer pek çok ürünün yanı sıra giysi, okul çantası ve bank yapmak için plastiği geri dönüştürdüğü için herkes için daha yeşil bir gelecek inşa etme yolculuğunun altını çiziyor.

Kampanya, 82.5 Communications tarafından tasarlandı ve birden çok dijital temas noktasında reklamı yapılacak. Estetik olarak çekilen film, şirketin Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri ile uyumlu girişimlerini ve önceliklerini gösteriyor.


“Şişelenmiş içme suyu ile eşanlamlı olmasının yanı sıra Bisleri, yıllar içinde tüketicilerin zihnine olduğu kadar kalbine de yer açmıştır. Ülkenin en popüler paketlenmiş içme suyu markası olmasının yanı sıra, Bisleri’nin gezegene geri verme konusundaki tutarlı çabaları rakipsizdir. Bu, Bisleri’nin tasavvur ettiği dünya için sessizce ne yaptığını dünyanın görmesi için bir perde yükselişi. Kuş, Bisleri’nin yarattığı dünyanın ve onun plastik nötr ve su pozitif olma yolundaki gururlu yolculuğunun maskotu. 82.5 Communications Hindistan CCO’su Anuraag Khandelwal, “Mesaj gerçek Bisleri tarzında iletildi” dedi.

Bisleri, çevre ve genel olarak toplum üzerinde olumlu bir etki yaratmak amacıyla üçlü bir kar-zarar felsefesi izliyor.

Feragatname:Bu ürün marka adına HT Brand Studio tarafından üretilmiştir.