Bordio, görev zamanlayıcısının iş sürümünü başlattı

Nigdeli

New member
Çevrimiçi proje yönetimi çözümü Bordio, 26 Haziran 2023 için görev zamanlayıcısının iş sürümünün yayınlandığını duyurdu.



Bordio, haftalık planlama, görev takibi ve proje yönetimi için masaüstü ve mobil uygulama yazılımı sunar. Çözüm, zarif tasarım, nokta atışı işlevsellik ve planlanmış işlerin yapılmasını sağlayan zaman blokları gibi destekleyici araçlar aracılığıyla kullanıcıların zamanını optimize etmeyi amaçlıyor.

Görev Zamanlayıcı, hem kişisel hem de profesyonel kullanım için tasarlanmıştır ve iş sürümünün yakın zamanda piyasaya sürülmesi, şirketin lider bir hepsi bir arada planlama ve planlama çözümü olma odağıyla uyumludur.

Bordio’nun iş sürümünün ana işlevi


Planlayıcının iş versiyonu, şeffaflık ve işbirliği yoluyla etkili ekip ve proje yönetimine odaklanır. Bu, birkaç temel özellik aracılığıyla gerçekleştirilir.

kuruluşlar


Bordio kullanıcıları artık çalışma alanlarına organizasyonlar ekleyebilir. Organizasyon ekiplerden ve projelerden oluşur. Kuruluşa yeni bir kullanıcı eklendiğinde ekiplerden birine atanır. Organizasyonlar, kişisel ve profesyonel projeleri ayırmaya ve kullanıcıların yaşamları için net bir yapı oluşturmaya yardımcı olur.

Teams aracılığıyla iş yükü görünürlüğü


Teams ile Bordio, çalışanlarınızın ne yaptığını anlamama sorununu başarıyla çözüyor.

Şirketteki bir kişi birden fazla projede yer aldığında, iş yükünün tamamı Teams aracılığıyla görülebilir. Bu, yöneticilerin ve iş arkadaşlarının birbirlerinin yeteneklerini daha doğru bir şekilde değerlendirmelerine ve gelecekteki görevleri veya toplantıları daha sürdürülebilir bir şekilde planlamalarına ve programlamalarına olanak tanır. Örneğin, Pazarlama ekibindeki Rick, 3-4 proje üzerinde çalışabilir ve ayrıca kendi ekibiyle ödevler veya etkinlikler yürütebilir. Görevlerini tüm projelerde aramak yerine, Rick ekibinde kendisine atanan her şeyi görebilir.

Birisi bir görevi tamamladığında grileşir ve programlarına göre kalır. Bu, herhangi bir günde ne yapıldığını takip etmemize ve bunu kişisel planlama, performans incelemeleri ve proje ilerlemesi hakkında raporlama için kullanmamıza olanak tanır.

Bu işlevsellik, günlük yönetimi herkes için kolaylaştırır. Yönetim, müdahaleci takipler olmaksızın ekip üyelerinin ne kadar iyi performans gösterdiğini izleyebilir. Herkes kendi görevlerini ve başkalarının sorumluluklarını net bir şekilde anlar ve iş gününü daha verimli bir şekilde planlayabilir.

projeler


Bordio’nun proje yönetimi işlevselliği, basitlik ve verimlilik arasındaki iyi dengenin bir örneğidir. Projelerin başlatılması ve yönetilmesi kolaydır ve bunlar için gereken tüm temel işlevler, hataları ve gecikmeleri en aza indirecek şekilde basitleştirilmiştir.

Her kuruluşun birden çok projesi olabilir ve bu projeleri yönetmeleri için farklı kullanıcı gruplarını davet edebilir. Proje üyeleri birbirlerine görevler atayabilir ve zaman çizelgeleri ve planlanandan devam edene ve tamamlanana kadar görev durumu değişiklikleri aracılığıyla ilerlemeyi izleyebilir.

gruplarla çalışmak


Bordio’nun İş sürümü, ekip üyeleri arasındaki işbirliğini teşvik etmeyi amaçlamaktadır. İş yükü şeffaflığına ek olarak (tüm ekip üyeleri birbirlerinin programlarını görebilir), görevler herkes tarafından oluşturulabilir ve görüntülenebilir. İş arkadaşlarınız görevlerinizde değişiklik yapabilir ve bu olduğunda size bilgi verilir.

Görevler ve olaylarla ilgili notlar açıklama alanında bulunabilir, böylece tüm gerekli bilgiler, yardımcı bağlantılar, yorumlar veya öneriler maksimum verimlilik için tek bir yerde listelenebilir.

akıllı planlama


Başkalarıyla bir proje üzerinde çalışırken, son teslim tarihlerini karşılamak ve zaman çerçevesini doğru tahmin etmek, başarılı bir sonuç için çok önemlidir. Her ikisini de etkinleştirmek için Bordio, kanıtlanmış işlevselliğini – zaman blokları ve görev tahminleri – ürünün iş sürümüne genişletti.

Zaman blokları, belirli bir görevle ilişkili zamanlamadaki yer tutuculardır. Bir Bordio kullanıcısı bir görev oluşturduğunda, göreve zaman blokları ekleme seçeneğine sahip olur.

Zaman bloğu, bu görevi işlemek için kişinin çevrimiçi takviminde bir yer ayırır. Kullanıcılar, her görev için bir veya daha fazla zaman bloğu oluşturabilir. Zaman blokları 15 dakika ile 10 saat arasında değişebilir.

Time Blocks’un temel amacı, kullanıcıların endişe veya tükenmişliğe neden olmadan görevlerini zamanında tamamlamalarına yardımcı olmaktır. Zaman blokları, görevin süresini tahmin etmeye ve görevi, son teslim tarihine kadar haftalara yayılabilen daha küçük, yönetilebilir iş parçalarına ayırmaya yardımcı olur. Bunları programa dahil etmek, çalışanların yükümlülüklerini yerine getiremeyecek kadar fazla çalışmamalarını sağlar.

Zaman bloklarına ek olarak, Bordio kullanıcıları gün içindeki genel iş yüklerini takip edebilirler. Varsayılan olarak her olay için bir zaman tahmini vardır. Ayrıca zamanlamadaki her göreve eklenirlerse, toplam iş yükü zamanlamanın en üstünde görünür.

Daha üretken olmak ve daha iyi bir takım oyuncusu olmak için çalışma düzenlerinizi ve farklı görev türlerine ne kadar zaman harcadığınızı anlamak önemlidir.

renk kodlaması


Tek bir planlayıcıda birden çok proje, görev ve etkinlik üzerinde çalışan kullanıcılar, programlarında gezinme konusunda sorun yaşayabilir. Buna karşı koymak için Bordio, farklı aktivite türleriyle ilişkilendirilebilen ve gün veya hafta için neyin planlandığını görselleştirmeye yardımcı olan yumuşak renklerden oluşan bir palet sunar.

Renk kodlaması, kullanıcıların planlayıcıya yalnızca bir bakış atarak önlerinde ne olduğunu görmelerini sağlar. Görevler büyük bir iş bloğu olmadığında yönetilmesi daha kolay ve daha az tehdit edici göründüğü için stresi ve endişeyi önler.

Bordio kimler için yapılmıştır?


Bordio, kullanıcıların planlayıcı aracılığıyla kişisel görevler ve hedefler üzerinde çalışmasına veya iş projelerini yönetmesine olanak tanır. Yazılım geliştirmeden e-ticarete ve inşaattan hukuk ve muhasebeye kadar farklı sektörlerde çalışan uzak ve hibrit ekipler için mükemmeldir. Hem yeni başlayanlar hem de şirketler, darboğazları ortadan kaldıran ve iş akışını kolaylaştıran minimalist bir tasarımla birlikte ihtiyaç duydukları tüm özellikleri bulacaklar.

Bordio görev zamanlayıcısının maliyeti nedir?


Bordio, fiyatları dünyanın her yerindeki kullanıcılar için uygun tutmaya çalışır. Bordio’nun kişisel kullanım sürümü sonsuza kadar ücretsizdir. İşletme sürümü fiyatlandırması, kuruluştaki kullanıcı başına 5 ABD dolarından başlar.

şirket hakkında


Bordio, 2021’de Letonya’nın Riga kentinde küçük ama kendini finanse eden özel bir ekip tarafından kuruldu. Özel kullanıcılar için ilk halka açık yayın Kasım 2022’de yapıldı. Bordio’nun misyonu, kullanıcılara kendilerinin en iyi versiyonu olmaları için ilham vermek üzere tasarlanmış nihai iş yönetimi aracını yaratmaktır.

Bordio’nun kurucusu – Jacob Udodov


Jacob Udodov, Bordio’nun kurucusu ve CEO’sudur. Jacob’ın girişimcilik yolculuğu 9 yıl önce başladı ve bugün 25’ten fazla kişiden oluşan tamamen uzaktan çalışan bir ekibe liderlik ediyor. Jacob, Bordio’nun yanı sıra Letonya’nın Riga kentinde bulunan başarılı bir dijital pazarlama ajansı işletiyor. İş dışında, Jacob tutkulu bir üretkenlik korsanı, uzaktan çalışma savunucusu ve sevgi dolu bir koca ve babadır.

Ekip yönetiminiz için bugün Bordio’yu deneyin


Bordio’nun tüm iş özelliklerine sahip en son sürümü 26 Haziran’da kullanıma sunulacak. Ücretsiz olarak deneyin ve asla pişman olmayacaksınız. bordio.com’a girin, ücretsiz üye olun, ekip arkadaşlarınızı davet edin ve tüm işlerinizi tek bir panodan yönetin. 7/24 bağlantıda kalmak ve ofis dışındayken çalışanlarınızı takip etmek için mobil uygulamayı indirin.

Feragatname: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times ile hiçbir gazetecilik/editör ilişkisi yoktur. Hindustan Times, burada ifade edilen makaleleri/reklam içeriğini/içeriklerini ve/veya görüşleri onaylamaz/abone olmaz. Hindustan Times, makalede yer alan hiçbir şeyden ve/veya ayrıca belirtilen/vurgulanacak görüş, görüş, duyuru(lar), beyan(lar), beyan(lar), onay(lar) vb. ile ilgili olarak hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü değildir. .