Brand Xcel Conclave'in en son marka analizleri ve sıralamalarını içeren üçüncü baskısı çok yakında

Nigdeli

New member
Gurgaon (Haryana) [India]29 Şubat: Market Xcel, Markasının üçüncü edisyonunu piyasaya sürmeye hazır Ödüller kapsamlı tüketici anketlerine dayanmakta ve bu anketlerle doğrulanmaktadır.



Conclave, girişimciliği ve yenilikçiliği güçlendirmek için bu yıl Startup India ile startup ortağı olarak ortaklık kurdu ve Hindistan'ın gelişen startup ekosistemine olan bağlılığının ve desteğinin altını çizdi.

Hindustan Times – Son dakika haberleri için en hızlı kaynağınız! Şimdi Oku.

Ödül töreninin yanı sıra etkinlikte, 32.000 tüketici, 2.000'den fazla marka, 25'in üzerinde kategori ve 20'den fazla eyalet ile yürütülen kapsamlı bir çalışma olan Brand Xcel raporu da yayınlanacak. Bu yılki edisyonun teması – “Büyük Hintli Tüketicinin Zihin Haritasını Çıkarmak” – Hintli tüketiciyi neyin harekete geçirdiğinin araştırılması olmayı vaat ediyor. Dikkatli bir metodoloji kullanan Brand'in çalışması, raporu inceleyerek Hintli tüketicilerin endişelerine ve değişen davranışlarına bir bakış sunuyor.

Etkinlikteki muhteşem konuşmacı kadrosu araştırmaya renk ve bağlam katacak. Birla Corporation Limited Genel Müdürü ve İcra Kurulu Başkanı Sandip Ghose ve Mars Wrigley Küresel Öngörü Lideri Sandeep Das'ın açılış konuşmalarının yanı sıra ITC LTD Dijital Pazarlama Direktörü Shuvadip Banerjee; Chandan Mukherji, Direktör ve Kıdemli Başkan Yardımcısı, Strateji, Pazarlama ve İletişim, Nestle Hindistan; Ashim Sharma, Nomura Araştırma Enstitüsü'nde Kıdemli Ortak ve İş Performansını İyileştirme Danışmanlığı (Otomotiv, Mühendislik ve Lojistik) Grup Başkanı; Leapfrog Strateji Danışmanlığı'nın kurucusu Hamsini Shivakumar; Diğerlerinin yanı sıra, Hakuhodo Hindistan'ın Operasyon Direktörü Jayanto Banerjee de var.

Xcel markası

Bu yılın etkinliği, Maruti Suzuki India Limited Halkla İlişkiler ve İletişim Kıdemli Başkan Yardımcısı Sanjeev Handa; 1001 Stories'in kurucu ortağı Prakash Sharma; ve melek yatırımcı Lloyd Mathias.

1001 Stories'in Kurucu Ortağı Prakash Sharma'nın söylediği gibi, “Hindistan'ın kendi pazarlama kelime dağarcığını oluşturması ve kaydetmesi gerekiyor. Boomers, Millennial ve Gen Z Hindistan bağlamında ne anlama geliyor? Daha kesin bir formülasyon Pre-Lib, Post-Lib Lib ve Gen Jio olacaktır. Brand Xcel 2024'te hepimizin neler öğreneceğini görmek beni heyecanlandırıyor.”

Ayrıca BrandXcel 2024 raporunda Hindistan pazarlama dünyasının önde gelen düşünürlerinin konuk yazıları da yer alıyor.

Halkla İlişkiler ve İletişim Limited Kıdemli Başkan Yardımcısı Sanjeev Handa, Hindistan'ın yaklaşmakta olan marka çeşitliliğine sahip tüketici tabanı hakkındaki düşüncelerini paylaştı. Markalara Hindistan pazarının dinamik kalıplarına uyum sağlama ve etkili bağlantıların ve stratejik büyümenin olduğu bir geleceğe zemin hazırlama fırsatı sunuyor.”

Pazar ekibi

Dinamik tartışmaları takip etmek, pazarlamanın en iyileriyle tanışmak ve ışıltılı bir ödül töreninde markaları desteklemek için Brand Xcel 2024 Conclave tam size göre. Yılın en önemli markalama ve pazarlama etkinliğinde “mojo”nuzu keşfedin.

Daha fazla bilgi için şu adresi ziyaret edin: https://www.market-xcel.com/brand-xcel/conclave

Kayıtlar için: https://lnkd.in/gAkdJK6A

Yasal Uyarı: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times ile herhangi bir gazetecilik/editörlük ilişkisi yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşleri onaylamaz/abone olmaz. Hindustan Times, makalede belirtilen hiçbir şeyden ve/veya ayrıca burada yapılan/vurgulanan görüşler, görüşler, duyurular ve beyanlar, beyanlar vb. ile ilgili olarak hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü olmayacaktır.