Feelpixel: Premium UX arayan küresel şirketler için güvenilir adres

Nigdeli

New member
“Tasarım felsefem basit: insanların seveceği bir şey tasarlayın ve sonuçta tüm iş ölçümlerine ulaşacak. İnsanlar duygusaldır ve kararlarımız da nasıl hissettiğimizden büyük ölçüde etkilenir. Kullanıcıların duygusal yönlerini, ihtiyaçlarını ve motivasyonlarını anlayan ve ardından bir şeyler tasarlayan bir tasarım stüdyosu olmak istediğimiz bizim için çok açıktı. Kullanıcının kalbine ulaşma yolumuz buydu,” diyor Nitin Panwar.



Feelpixel UX tasarım stüdyosu, Nitin Panwar tarafından tasarım yoluyla kullanıcıların kalbini kazanma vizyonuyla kuruldu. Nitin, kullanıcı odaklı ve iş sonuçlarına yönelik bir tasarım sürecine duyulan ihtiyacın farkında olarak on yılı aşkın bir süredir UX endüstrisinde yer almaktadır. Bu nedenle, bir projeye başlamadan önce, Feelpixel öncelikle kullanıcılara ve iş hedeflerine odaklanır. Şu anda, temel hizmetler olarak tasarım stratejisi, UI UX tasarımı ve dijital yeniden markalaşma sunuyor.

IDC, IIT Bombay’dan Tasarım Yüksek Lisansı olan Kurucu Nitin Panwar, tasarım endüstrisi hakkında derin bir anlayışa sahiptir. Barmer, Rajasthan’dan gelen Nitin, kariyer yolunu büyük ölçüde etkileyen ve derin anlam ve etkiye sahip tasarımlar yaratma tutkusunu körükleyen zengin parlak renkler, sanat ve el işleri ile tanınır. Nitin, on yılı aşkın deneyimiyle, zanaatına zengin bir uzmanlık ve güçlü bir bağlılık getiriyor.

Pune merkezli şirket, tasarım hizmetleri endüstrisinde başarılı oldu ve işletmeleri ilgi çekici UX ile güçlendirdi. Mobil uygulamalar, web uygulamaları ve web siteleri şeklinde kullanıcı odaklı dijital çözümler, B2B ve B2C ürünleri sunan şirket, kişiye özel yaklaşımıyla rekabet avantajı elde etti. Bu nedenle, bugün milyonlarca kullanıcı tarafından kullanılan en iyi UX UI tasarım stüdyosu olarak kabul edilir ve birkaç isim vermek gerekirse Gaana, Cars24, Bajaj Allianz, Medlife, Seniority ve Facets.cloud gibi müşterilere sahiptir.

FEELPIXEL ekibi, insan faktörünün duygusal yönünü ele alarak insanlarla derinden bağlantı kuran etkili tasarımlar yaratma konusunda güçlü bir vizyona sahiptir. Ayrıca, yüzey düzeyinde tasarımın ötesine geçmeyi ve kullanıcıları gerçekten memnun eden deneyimler yaratmayı hedefliyorlar. Motivasyonları, çalıştıkları şirketlerde bir tasarım kültürü oluşturmak ve kullanıcı merkezli bir tasarım sürecinin değerini göstermektir. Nitin, tasarımın duyguları uyandırma, deneyimleri şekillendirme ve insanların yaşamlarını dönüştürme yeteneğine sahip olduğuna inanıyor.

Kullanıcı merkezli bir yaklaşım ve detaylara gösterilen özen ile FEELPIXEL Design Studio, kullanıcıları şaşırtan ve memnun eden tasarımlar yaratır ve geri bildirimlere dayalı olarak sürekli gelişir. Benzersiz yaklaşımları, kullanıcı psikolojisine ve duygularına derinlemesine dalmak ve onları belirli bir pazarda belirli bir ürünü kullanmaya ve piyasaya sürmeye gerçekten neyin motive ettiğini anlamaktır.

Tüm bunlar, FEELPIXEL’i Hindistan’daki en iyi 10 En İyi UX Ajansı haline getirdi ve Silicon India’nın takdirini kazandı. Manifest tarafından en iyi ajans olarak tanınır ve sınıfının en iyisi B2B UX hizmetleri sunan en iyi UX ajansı olarak lider inceleme platformu Clutch’ta 4,9 puana sahiptir.

FEELPIXEL (feelpixel), tasarım ve ürün topluluğuyla aktif olarak ilgilenir, gelecek vadeden tasarımcıları oturumlara ve tartışmalara davet eder ve işbirlikçi bir tasarım kültürünü teşvik eder. Aynı zamanda bir şirket olarak dünyaya açılmayı ve tasarım süreçlerine katkıda bulunmayı, fırsatlar yaratmayı ve şirketlerin etkili sonuçlarla daha fazla satış yapmasına yardımcı olmayı hedefliyorlar.

Feragatname: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times ile hiçbir gazetecilik/editör ilişkisi yoktur. Hindustan Times, burada ifade edilen makaleleri/reklam içeriğini/içeriklerini ve/veya görüşleri onaylamaz/abone olmaz. Hindustan Times, belirtilen/vurgulanacak görüş, düşünce, duyuru(lar), açıklama(lar), onay(lar) vb. ile ilgili olarak ve/veya yazıda belirtilen hiçbir şeyden hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü değildir. .