Hindistan’daki En İyi 3 Dış Kaynak SEO Şirketi

Nigdeli

New member
Hindistan’ın küresel dış kaynak kullanımının yüzde 44’ünü kontrol ettiğini biliyor muydunuz? Hindistan, BT hizmetleri için bir merkezdir ve şirketlerin iş hedeflerini en üst düzeye çıkarmasına ve genişletmesine yardımcı olabilecek çok çeşitli seçenekler sunar. SEO dış kaynak kullanımı Hindistan’da yaygındır ve arama motoru optimizasyonu alanındaki geniş bir yetenek havuzuna, becerilere ve en son teknolojilere erişmenin harika bir yoludur.



Deneyimli profesyonellerden ve gelişmiş araçlardan oluşan bir ekiple işletmeler, web sitelerini hızlı ve verimli bir şekilde optimize eden Hindistan’daki dış kaynaklı SEO hizmetlerinden yararlanabilir. Bağlantı kurmadan içerik pazarlamaya kadar Hintli şirketler sınıfının en iyisi SEO çözümleri sunmak için iyi bir donanıma sahiptir. Uygun maliyetli çözümler arayan offshore şirketleri kesinlikle Hindistan’da SEO’yu dış kaynak olarak kullanmayı düşünmelidir.

SEO’yu dış kaynak olarak kullanmak neden işletmeler için faydalı ve uygun maliyetlidir?


İşletmeler, tam zamanlı çalışanlara yatırım yapmak zorunda kalmadan deneyimli profesyonellerin uzmanlığına erişim sağlayarak SEO’yu dış kaynak olarak kullanmaktan yararlanır. Profesyonel bir SEO ekibinin yardımıyla arama motoru sıralamaları iyileştirilebilir, web sitelerine gelen trafik artırılabilir ve sonuç olarak daha fazla potansiyel müşteri ve satış elde edilebilir. Ek olarak, SEO hizmetlerinin dış kaynak kullanımı, işletmelerin ihtiyaçlarına göre uyarlandığı için daha uygun maliyetlidir. Dış kaynaklı bir SEO ekibi kullanmak, işletmelerin dijital pazarlama hedeflerine minimum maliyet ve çabayla ulaşmalarına yardımcı olabilir.

Hindistan’ın dış kaynak endüstrisi kaliteli SEO hizmetlerini nasıl sağlıyor?


Hindistan’daki dış kaynak endüstrisi, kaliteli SEO hizmetleri sağlama konusunda etkileyici bir üne sahiptir. Ülkede SEO konusunda uzmanlaşmış ve 360 derece çözümler sunan çok sayıda dijital ajans bulunmaktadır. İşletmeler, web sitesi trafiğini artırarak, çevrimiçi görünürlüğü iyileştirerek ve dönüşümleri artırarak uzmanlıklarından ve deneyimlerinden yararlanabilirler. Hindistan’da vasıflı işgücünün bulunması nedeniyle, SEO hizmetlerini rekabetçi fiyatlarla sunuyorlar ve bu da onları işletmeler için uygun maliyetli bir seçenek haline getiriyor. Bu nedenle Hindistan, SEO hizmetlerini dış kaynak olarak kullanmak isteyen şirketler için en iyi hedef haline geldi.

Web sitenizin arama motoru sıralamasını iyileştirmek ister misiniz?

Hindistan’da hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olabilecek en iyi üç dış kaynak SEO şirketini keşfedin!

2011 yılı itibarıyla Zebra Techies Solution, SEO (ayda 125 ABD Doları), PPC (ayda 100 ABD Doları), SMM, CRO, Dijital Pazarlama (ayda 599 ABD Doları), Performansa Dayalı Reklamcılık, Analitik dahil olmak üzere uygun fiyata kapsamlı dijital pazarlama çözümleri sunmaktadır. İçerik ve Haber pazarlamanın yanı sıra özelleştirilmiş web sitesi geliştirme ve uygulama geliştirme hizmetleri. Müşterilere e-ticaret, B2B SaaS, sağlık, eğitim, medya ve ulaşım gibi çeşitli alanlarda hizmet veriyorlar. Şu ana kadar 3000’den fazla markaya hizmet verildi! Sürekli olarak yüksek müşteri memnuniyeti nedeniyle şirket, dünyanın en büyük hizmet pazarı UpWork’ten “En İyi Artı” rozetini aldı. Etkileyici müşteri portföyünde Jequar, Sports.com, Sport.com, Stemcell ve ITC Hotels bulunmaktadır.

WATConsult


AR, VR ve karma gerçeklik kullanarak web ve uygulama geliştirmeye odaklanan WATConsult, dijital pazarlama, danışmanlık, içerik geliştirme, Haber prodüksiyonu, mobil pazarlama, medya planlama ve satın alma konularında uzmanlaşmıştır. Ajans Spikes Asia ödülüne layık görüldü ve Jokey, Fiama Di Wills vb. markalarla çalışıyor.

Uçtan uca dijital mühendislik çözümleriyle ZTS Infotech, şiddetle tavsiye edilen bir hizmet ajansıdır. Birinci sınıf altyapıyla tek elden çözüm sunmak bu şirketin benzersiz yönlerinden biridir. Müşterilerinize en iyi kullanıcı deneyimini sunan, pazara ve satışa hazır bir ürün tasarımı elde etmenizi sağlar ve bu şirket bunu A/B testi kullanarak sağlar. Uzmanlık alanı Shopify, Magento ve WooCommerce gibi önde gelen web teknolojilerini kullanarak özelleştirilmiş e-Ticaret mağazaları geliştirmektir.

Son düşünceler


Hindistan’a SEO hizmetlerini dış kaynak olarak kullanmak yalnızca offshore şirketler için uygun maliyetli bir seçenek değildir. Beceriler, yetenek ve esneklik, şirketlerin Hindistan’daki dış kaynaklı SEO şirketlerine güvendiği diğer faktörlerdir. Günümüzde offshore işbirliği, hızla gelişen BT çözüm trendlerinin uygulanmasında çok önemli bir rol oynuyor.

sıkça Sorulan Sorular

1) SEO dış kaynak kullanımı nasıl çalışır?



Arama motoru optimizasyonu (SEO) hizmetlerini dış bir kuruma veya yükleniciye devredebilirsiniz. İlgili görevler arasında anahtar kelime araştırması, sayfa içi optimizasyon, bağlantı oluşturma, içerik oluşturma ve daha fazlası yer alır. SEO’nuzu dış kaynak kullanarak tam zamanlı olarak işe almak zorunda kalmadan SEO uzmanlarını işe alabilirsiniz. SEO hizmetlerini bir şirkete dış kaynak olarak kullanmak, işletmenizin arama motorlarında daha üst sıralarda yer almasına, trafiği artırmasına ve sonuçta potansiyel müşteriler oluşturmasına yardımcı olabilecek kapsamlı SEO hizmetleri sağlar.

2) SEO’yu dış kaynak olarak kullanmanın faydaları nelerdir?


Maliyet tasarruflarının yanı sıra, dış kaynak SEO, özel uzmanlığa erişim, artan verimlilik ve iyileştirilmiş ölçeklenebilirlik sağlar. SEO’nuzu Hindistan’daki bir satıcıya yaptırmak yalnızca paradan tasarruf etmenizi sağlamakla kalmaz, aynı zamanda özel beceri ve deneyime sahip profesyonellere erişmenizi de sağlar. Anahtar kelime araştırması, içerik oluşturma ve teknik optimizasyona ek olarak SEO dış kaynak şirketleri, SEO’nun çeşitli yönlerinde bilgili uzmanlardan oluşan bir ekip sunabilir. Dahili kaynaklarınız işinizin diğer alanlarına odaklanmak için serbest bırakılır ve dış kaynak kullanımının ölçeğini büyütmek veya küçültmek de daha kolaydır.

3) Bir SEO dış kaynak şirketi seçmenin en iyi yolu nedir?


Bir SEO dış kaynak sağlayıcısı ararken, kanıtlanmış bir geçmişe sahip, sektöre özel ve iletişim yöntemlerinde şeffaf ve işbirlikçi olanı arayın. Google, Clutch, GoodFirms gibi üçüncü taraf sitelerdeki referansların ve incelemelerin yanı sıra önceki müşterilerin referanslarını arayın.

4) Beyaz etiketli SEO dış kaynak kullanımı nasıl çalışır?


Beyaz etiketli SEO dış kaynak kullanımında, dış kaynak kullanan bir SEO şirketi, bu hizmetleri kendi markası altında yeniden markalayan ve yeniden satan bir kişiye veya bir ajansa SEO hizmetleri sunar. Bu şekilde bu kişi veya kurum, kurum içi bir ekip oluşturmaya gerek kalmadan daha geniş bir hizmet yelpazesi sunabilmektedir. Beyaz etiketli bir SEO dış kaynak şirketiyle çalışarak satışlarını artırabilir ve hizmet tekliflerini genişletebilirler.

5) SEO’yu dış kaynak olarak yaptırmadan önce ücretsiz web sitesi analizi almak mümkün müdür?


Evet, SEO’nuzu dış kaynak kullanmadan önce bile ücretsiz bir web sitesi analizi alabilirsiniz. Ancak bu, aşağıdaki gibi gerekli bazı ayrıntıları gerektirecektir: Örneğin web sitenizin adresi, en iyi 3 rakip web sitesi, hedeflenen coğrafi konum, hedef kitleler vb. Ancak genellikle tek seferde yapabileceğiniz ücretsiz web sitesi analizlerinin sayısı sınırlıdır.

6) SEO dış kaynak kullanımından ne zaman sonuç bekleyebilirim?


SEO, doğru yapıldığında bir web sitesinin SERP’lerdeki sıralamasını artırır. Beyaz şapka SEO zamanla yapıldığında web sitesi sayfaları sıralama ve görünürlük kazanır. SEO, web sitesi sayfalarına gelen trafiği artırır ve dönüşümü etkiler. SEO’nun sonuç üretmesi altı ila on iki ay sürebilir.

7) Özelleştirilmiş SEO dış kaynak paketleri sunuyor musunuz?


Tüm SEO strateji planlarını, bir web sitesinin mevcut durumu, pazardaki rekabeti, coğrafi konumları ve odaklanmak istediğimiz hedef gruplara göre ayrı ayrı oluşturuyoruz. Dürüst olmak gerekirse herkese uyan tek bir yaklaşıma sahip değiliz.

Hindistan’daki dış kaynak endüstrisi, kaliteli SEO hizmetleri sağlama konusunda etkileyici bir üne sahiptir.
8) SEO dış kaynak kullanımının şirket içi bir SEO ekibini işe almaktan farkı nedir?


Şirket içi bir SEO ekibi kiralamayı seçmek, SEO’yu dış kaynak olarak kullanmaktan daha pahalıdır. Dış kaynak kullanımı her iki seçeneğe göre çeşitli avantajlar sunar. Dahili çalışanların işe alınmasının aksine, SEO’nun dış kaynak kullanımı ücretleri ve sosyal hakları ortadan kaldırır. Ayrıca SEO uzmanlarından oluşan bir ekibin uzmanlığından ve kaynaklarından da yararlanabilirsiniz. Ek olarak, SEO hizmetlerinin dış kaynak kullanımı, temel iş faaliyetlerinize odaklanmanıza olanak tanır.

9) Hintli SEO şirketlerinin ortalama fiyatları nelerdir?


Genel olarak, Hindistan’daki SEO hizmetlerinin maliyeti aylık 5.000 INR ile 60.000 INR arasında veya yıllık 3.00.000 INR’ye kadardır. Bu büyük ölçüde şirketin büyüklüğüne, rekabet düzeyine, projenin kapsamına ve strateji başına gerçekleştirilecek SEO çalışmalarının miktarına bağlıdır.

10) Hindistan’da beyaz etiketli SEO şirketleri nasıl seçilir?


Karar verme sürecinin büyük bir kısmı şirketin deneyimine, uzmanlığına ve hizmet fiyatlarına, ayrıca anonim satış öncesi destek taahhüdüne ve müşterinizle kusursuz işbirliğine dayanmalıdır. Raporlara göre, Hindistan’daki dış kaynak kullanımı endüstrisi 2022 yılına kadar 3,93 milyar büyüme göstererek, dış kaynak SEO şirketlerini, kendi müşteri tabanına sahip olan ve beyaz etiket hizmetleri sunan dış kaynaklı SEO ortakları arayan şirketler/bireysel girişimciler için ilk tercih haline getirdi. .

Yasal Uyarı: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times ile herhangi bir gazetecilik/editörlük ilişkisi yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşleri onaylamaz/abone olmaz. Hindustan Times, makalede belirtilen hiçbir şeyden ve/veya ayrıca burada yapılan/vurgulanan görüşler, görüşler, duyurular ve beyanlar, beyanlar vb. ile ilgili olarak hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü olmayacaktır.