Kajaria Bat, RCB sponsorluğunda kadın kriket için

Nigdeli

New member
Mumbai, Maharashtra, Hindistan – Business Wire Hindistan


Ülkenin en büyük seramik ve porselen fayans üreticisi Kajaria Tiles, bugün Royal Challengers Bangalore kadın takımının ana ve forma sponsoru olarak kriket sporuna olan bağlılıklarını güçlendireceklerini duyurdu.

Ülkenin en popüler kriket oyuncularından biri olan Smriti Mandhana, RCB serisinin kaptanı seçildi ve Sophie Devine, Ellyse Perry, Renuka Singh, Richa Ghosh gibi büyük isimlerden oluşan bir takıma açılış baskısını denerken liderlik edecek. Kadınlar Premier Ligi 4 Mart’ta Mumbai’de başlayacak.

Kajaria uzun süredir Hint kriketiyle ilişkilendiriliyor ve son olarak Hindistan Zimbabve Turu’nun isim sponsoru oldu. Kajaria Ceramics Ltd’nin Ortak Genel Müdürü Bay Rishi Kajaria, Dernek hakkında şunları söyledi: “Kadın kriketini desteklemek için bir fırsat bekliyorduk ve Kadınlar Premier Ligi mükemmel bir platform. RCB, çok güçlü bir hayran kitlesine ve dijital varlığa sahip bir takım ve kadınların güçlendirilmesine yönelik ortak ahlak anlayışımızı, kadın kriketçilerimizin dünyanın en iyileri arasında yer almasını ve Kadınlar Premier Ligi’nin bu konuda bize yardımcı olmasını sağlamak için onlarla birlikte çalışmaktan mutluluk duyuyoruz. yeteneklerini ön plana çıkarmak. Kadınlar Premier Ligi’nin kadın kriketinde büyük bir etkisi olacak ve yeni nesil kız çocuklarına spora başlamaları için ilham verecek bir takımın parçası olmaktan mutluluk duyuyoruz.”

Royal Challengers Bangalore, yalnızca Ocak 2023’te Instagram’da 55,1 milyon etkileşimle dünyanın en popüler spor takımlarından biridir. Kadınlar Premier Ligi ile başarılı bir birlik oluşturmalarını sağlamak için Erkekler T20 Ligi’ndeki uzun yıllara dayanan deneyimlerinden öğrendikleri dersleri kullanacaklar.

Bu vesileyle, Royal Challengers Bangalore Başkanı ve Başkan Yardımcısı Rajesh Menon şunları söyledi: “Yerleşik bir Hint markası olan Kajaria’nın T20 kadınlar liginin ilk açılışında isim sponsorumuz olmasından çok memnunuz. Ligi inşa etme ve ölçeklendirmede kilit bir rol oynamaya çalışırken, ortaklıklarını ve desteklerini takdir ediyoruz.”

Kadınlar Premier Ligi, bu yılın başlarında duyurulan başarılı franchise başvurularıyla 2022’nin sonlarına doğru duyurulmuştu. 5 takım, finalin 26 Mart’ta yapılması planlanan Mumbai’deki iki mekanda 22 maç oynayacak. Akışın ücretsiz olması beklendiğinden ve BCCI, kadın taraftarların maçlara ücretsiz girmesine izin vererek kadın kriketini desteklediğinden, Kadınlar Premier Ligi’nin geniş bir izleyici kitlesini çekmesi bekleniyor.

Kajaria Hakkında

Kajaria Ceramics, Hindistan’ın en büyük ve dünyanın 7. seramik/vitrifiye karo üreticisidir. Otuz yılı aşkın bir mükemmellikle Kajaria’nın yenilikçi ürünleri, Hindistan’da milyonlarca evi donattı ve en son teknolojisi ve üretim teknikleri, onu sektördeki 1 numaralı kiremit markası haline getirdi. Kajaria’nın Hindistan’da fayans ve banyo ürünleri için 10 üretim üssü var ve üst üste 12 kez Superbrand unvanını kazandı.

Web sitesi: https://www.kajariaceramics.com/

Royal Challengers Bangalore Hakkında

Royal Challengers Bangalore (RCB), Diageo Hindistan’ın bir yan kuruluşu olan Royal Challengers Sports Private Limited’e aittir. Royal Challengers Bangalore (genellikle RCB olarak kısaltılır), Hindistan Premier Ligi’nde (IPL) oynayan Bangalore, Karnataka merkezli bir franchise kriket takımıdır. Orijinal on takımdan biri olan takım, IPL’de üç final yaptı ve 2020, 2021 ve 2022’de üç yıl üst üste playoff yaptı. Kadro, uluslararası arenanın köklü yıldızları ile gelecek vadeden yeteneklerin güzel bir karışımı.

Royal Challengers Bangalore, Ocak 2023’te Kadınlar Premier Ligi’nde bir takıma sahip olma ve yönetme hakkını 901 crore’lik bir teklifle kazandı. RCB, aynı zamanda yalnızca WPL’de değil, dünyadaki diğer tüm kriket liglerinde en pahalı satın alma haline gelen saygın Hintli açıcı Smriti Mandhana’yı (INR 3,40 CR) satın alarak müzayedede cesur bir kadro oluşturdu.

RCB, marka oluşturma yolculuğuna RCB Hustle (RCB’nin bir fitness ürünü), halihazırda başarılı olan RCB Bar & Cafe’nin bir uzantısı olarak oluşturulan birinci sınıf alkolsüz mikser serisi Dash of RCB gibi çeşitli ticari şirketlerle katıldı. Dash of RCB, Cricket markasının piyasaya sürdüğü diğer hızlı tüketim ürünleri seçeneklerinin ilkidir. Sırada, bitki bazlı bir et ürünü olan Dash of RCB – Bar Snacks, Uncut by RCB var.

RCB, hem sahada hem de saha dışında yankı uyandıran #PlayBold felsefesini benimsedi – yenilgi bizi yenmez, meydan okuma ruhu bizi hayatta tutar.” Daha fazlasını öğrenmek için RCB mobil uygulamasını indirin.

Medya için iletişim bilgileri

Sunil Panchal, Kajaria Ceramics Ltd, [email protected]

Feragatname: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times’tan gazetecilik/editörlük kredisi yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşü/görüşleri onaylamaz/onaylamaz. Hindustan Times, Makalede ve/veya Görüş(ler), Fikir(ler), Duyuru(lar), Beyan(lar), Beyan(lar), Beyan(tr) vb. ile ilgili olarak söylenen herhangi bir şeyden hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü değildir. burada belirtilen/işaretlenenler.