Khushi Publishing'in McDonald's India (West & South) ve The Phoenix Mills Ltd ile devam eden işbirliği, reklamcılıkta inovasyon alanında önemli bir dönüm noktasına işaret ediyor.
Entegre ev dışı çözümlerdeki uzmanlığıyla tanınan Khushi Publishing, McDonald's'taki çeşitli teklifleri sergilemek için görsel açıdan etkileyici 3D anamorfik içerik oluşturup gerçekleştiriyor. Ahmedabad'daki Palladium Alışveriş Merkezi'nde dikkat çekici bir şekilde sergilenen bu son teknoloji içerik, sürükleyici bir görsel deneyim yaratmak için en yeni anamorfik 3D teknolojisinden yararlanıyor. Etkileyici görüntüler yoldan geçenlerin dikkatini çekiyor ve onları etkili bir şekilde McDonald's şubesine çekiyor. Bu kampanya, bu tür ileri teknolojinin bölgedeki bir McDonald's kampanyasında ilk kez kullanıldığına işaret ediyor ve markanın yenilikçi pazarlama deneyimlerine olan bağlılığının altını çiziyor.
Yalnızca HT Uygulamasından en son Hindistan Genel Seçim haberlerine özel erişim elde edin. Şimdi İndirin! Şimdi İndirin!
Bu 3D içeriğin bu kadar yoğun bir ortama stratejik olarak yerleştirilmesi görünürlüğü ve müşteri trafiğini en üst düzeye çıkararak sonuçta mağaza ziyaretlerini artırır ve marka hatırlanırlığını artırır. Unutulmaz ve büyüleyici bir görsel gösteri yaratarak, Khushi Reklamcılık onu garantiler McDonald's Hindistan'ın yiyecek ve içecek sektörünün rekabetçi ortamında öne çıktığını görüyoruz.
Bay Mayank Lalpuria, The Phoenix Mills Ltd Kıdemli Başkan Yardımcısışu yorumda bulundu: “Phoenix Mills Limited, yenilikçiliği ve mükemmelliği temsil ediyor. Modern medyayı kullanan yenilikçi reklam kampanyaları için Khushi ile ortaklığımız, markaların dijital çağdaki varlıklarını artırmaları için en uygun platformları sağlamaya yönelik sürekli çabalarımızın bir örneğidir.”
Bay Vishnu Telang, Khushi Reklamcılık CEO'su
Bay Vishnu Telang, Khushi Reklamcılık CEO'suşunu vurguladı: “Khushi Publishing, Hindistan'daki uzmanlaşmış entegre OOH ajansıdır. Hedef kitlemiz için sinerjik ve ilgi çekici marka deneyimleri yaratarak en ileri yaklaşımları stratejik marka reklamcılığıyla birleştirmeye sürekli çalışıyoruz. McDonald's India (West & South) ve The Phoenix Mills Ltd ile olan ortaklığımız, yenilikçi reklamcılığa olan bağlılığımızı somutlaştırıyor.”
Yasal Uyarı: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times'ın gazetecilik/editoryal katılımı yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşleri onaylamaz/tasvip etmez. Hindustan Times, makalede belirtilen hiçbir şeyden ve/veya burada ifade edilen/temsil edilen görüşler, görüşler, duyurular, beyanlar, onaylar vb. ile ilgili olarak hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü olmayacaktır.
Entegre ev dışı çözümlerdeki uzmanlığıyla tanınan Khushi Publishing, McDonald's'taki çeşitli teklifleri sergilemek için görsel açıdan etkileyici 3D anamorfik içerik oluşturup gerçekleştiriyor. Ahmedabad'daki Palladium Alışveriş Merkezi'nde dikkat çekici bir şekilde sergilenen bu son teknoloji içerik, sürükleyici bir görsel deneyim yaratmak için en yeni anamorfik 3D teknolojisinden yararlanıyor. Etkileyici görüntüler yoldan geçenlerin dikkatini çekiyor ve onları etkili bir şekilde McDonald's şubesine çekiyor. Bu kampanya, bu tür ileri teknolojinin bölgedeki bir McDonald's kampanyasında ilk kez kullanıldığına işaret ediyor ve markanın yenilikçi pazarlama deneyimlerine olan bağlılığının altını çiziyor.
Yalnızca HT Uygulamasından en son Hindistan Genel Seçim haberlerine özel erişim elde edin. Şimdi İndirin! Şimdi İndirin!
Bu 3D içeriğin bu kadar yoğun bir ortama stratejik olarak yerleştirilmesi görünürlüğü ve müşteri trafiğini en üst düzeye çıkararak sonuçta mağaza ziyaretlerini artırır ve marka hatırlanırlığını artırır. Unutulmaz ve büyüleyici bir görsel gösteri yaratarak, Khushi Reklamcılık onu garantiler McDonald's Hindistan'ın yiyecek ve içecek sektörünün rekabetçi ortamında öne çıktığını görüyoruz.
Bay Mayank Lalpuria, The Phoenix Mills Ltd Kıdemli Başkan Yardımcısışu yorumda bulundu: “Phoenix Mills Limited, yenilikçiliği ve mükemmelliği temsil ediyor. Modern medyayı kullanan yenilikçi reklam kampanyaları için Khushi ile ortaklığımız, markaların dijital çağdaki varlıklarını artırmaları için en uygun platformları sağlamaya yönelik sürekli çabalarımızın bir örneğidir.”
Bay Vishnu Telang, Khushi Reklamcılık CEO'su
Bay Vishnu Telang, Khushi Reklamcılık CEO'suşunu vurguladı: “Khushi Publishing, Hindistan'daki uzmanlaşmış entegre OOH ajansıdır. Hedef kitlemiz için sinerjik ve ilgi çekici marka deneyimleri yaratarak en ileri yaklaşımları stratejik marka reklamcılığıyla birleştirmeye sürekli çalışıyoruz. McDonald's India (West & South) ve The Phoenix Mills Ltd ile olan ortaklığımız, yenilikçi reklamcılığa olan bağlılığımızı somutlaştırıyor.”
Yasal Uyarı: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times'ın gazetecilik/editoryal katılımı yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşleri onaylamaz/tasvip etmez. Hindustan Times, makalede belirtilen hiçbir şeyden ve/veya burada ifade edilen/temsil edilen görüşler, görüşler, duyurular, beyanlar, onaylar vb. ile ilgili olarak hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü olmayacaktır.