LD Sharma, Optimize India’yı satın aldı ve kendisini Shoogloo Network olarak yeniden markaladı

Nigdeli

New member
Gurugram, Haryana, Hindistan – Business Wire India


LD Sharma ve Optimise arasındaki on yıllık ortaklığın ardından LD Sharma, Shoogloo aracılığıyla Optimize India’nın %100 mülkiyetini satın aldı ve Shoogloo olarak yeniden adlandırdı. Değişikliklerin bir parçası olarak LD Sharma, Optimize grubundan ayrıldı ve Optimize, Optimize APAC’ın %100 hissesini satın aldı. Bu, Optimize’ın dünya çapındaki 15 yerel destek ekibinin yardımıyla küresel tekliflerini birleştirme ve küresel markalara tüm pazarlarda daha fazla erişim sağlama stratejisindeki değişikliğin bir parçası.

Ortaklık, 2008 yılında LD Sharma’nın, Optimise’ın iş ortağı yönetim platformu tarafından desteklenen Shoogloo Ağını başlatmasıyla başladı. Bu, Hindistan’da önemli bir oyuncu haline gelen Optimize India’ya dönüştü. Optimize Group daha sonra Hindistan’da bir servis ekibi oluşturarak Güneydoğu Asya’da genişlemeyi başardı. İcra Kurulu Başkanı Richard Syme şunları söyledi: “Hindistan’da varlığımızı oluşturmak, Asya’nın en büyük ortaklık ağı olma hedefimize doğru önemli bir adımdı. Optimize Group daha sonra Singapur’da ve Güneydoğu Asya’nın ötesinde yerel ekibi kurdu.”

Optimize Group, reklamverenlere erişimini daha da genişletmek için 2018 yılında Orta Doğu’da Shoogloo Media’yı satın aldı. Optimise Küresel Satış ve Pazarlama Direktörü Carla Arrindell şunları söyledi: “Optimize ve LD Sharma arasındaki uzun süredir devam eden ortaklık güçlü olsa da, sahiplik ve yönetim yapısındaki bu yeni değişiklikler inanılmaz derecede heyecan verici ve her iki şirket için de başarının devamı için önemli fırsatlar yaratıyor.”

Anlaşma hakkında yorum yapan LD Sharma şunları söyledi: “Optimize ile ilişki çok başarılı ve ödüllendirici oldu, ancak Optimize India’nın satın alınması Shoogloo Group’un gelecek planlarının oluşturulmasında önemli bir adımdı.”

Shoogloo Hakkında
Shoogloo, Performans Dijital Pazarlama, Oyun, AgroTech, Siber Güvenlik, Fiyat Karşılaştırma, Petrol ve daha fazlasını içeren çok çeşitli ürün ve hizmet portföyüne sahip, çeşitlendirilmiş bir şirketler grubudur. Shoogloo, 2007’den bu yana Hindistan’da yeni dijital pazarlama trendlerinin tanıtılması ve tanıtılmasında öncü olmuştur. Grubun amiral gemisi iş birimi – Shoogloo Network – Hindistan bağlı kuruluş pazarlama alanında liderdir; Shoogloo Digital ise e-ticaret, seyahat ve geniş bant sektörlerindeki web sitesi portföyü aracılığıyla müşteri katılımına odaklanmaktadır. Shoogloo, dijital dünyada adından söz ettirdi ve artık çeşitlendirilmiş iş portföyüyle sürdürülebilir ve yenilikçi çözümlerin lider sağlayıcısı olmaya hazırlanıyor.

Medya iletişim bilgileri



Yasal Uyarı: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times ile herhangi bir gazetecilik/editörlük ilişkisi yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşleri onaylamaz/abone olmaz. Hindustan Times, makalede belirtilen hiçbir şeyden ve/veya ayrıca burada yapılan/vurgulanan görüşler, görüşler, duyurular ve beyanlar, beyanlar vb. ile ilgili olarak hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü olmayacaktır.