Marcowagon, Hindistan’da XINT markasını piyasaya sürüyor

Nigdeli

New member
Ahmedabad, 17 Mart: XINT’i resmi olarak Ajio’da piyasaya sürerek Marcowagon tarafından bir başka marka kilometre taşına ulaşıldı. Marcowagon Perakende Pvt. ltd. küresel moda ve yaşam tarzı markaları için önde gelen bir lisans sahibidir ve Hindistan e-ticareti ve perakende satışı yoluyla küresel markaları başarıyla başlatmış ve oluşturmuştur. NA-KD, Trendyol, Mavi (Türkiye), OVS (İtalya), LC Waikiki ve Tom Tailor (Almanya) gibi köklü markalar, Ajio Reliance, Myntra, Nykaa Fashion, Amazon, Flipkart, firstcry gibi lider platformlarla büyük başarıların tadını çıkarıyor. .com ve diğerleri arasında Tata Cliq.


Mr. Zenil Shah, Direktör, Marcowagon

XINT, dünya çapında Dune London, Scotch and Soda, Marks and Spencer ve Coverstory gibi markaların yanında konumlanmıştır ve yüksek kaliteli kumaşlarıyla tanınmaktadır. Giysiler %100 AB’ye özeldir ve sürdürülebilir kaynaklı ham maddeler kullanır.

Marcowagon Direktörü Bay Zenil Shah şu yorumu yaptı: “Marcowagon olarak XINT’in Ajio’da lansmanı için çok heyecanlıyız. Önümüzdeki 5 yılda markayı büyütmek için büyük planlarımız var. Bundan sonra marka için önümüzdeki 3 yılda 100+cr GMV hedefliyoruz.”

Marka ayrıca yakında aksesuar, ayakkabı, el çantası, saat ve güneş gözlüğü gibi kategorilere de genişlemeyi planlıyor. Tüketicilerin bu kategorileri yakında Ajio’da canlı olarak görmeleri bekleniyor. Platformda görülen güncel koleksiyon ile markanın trendlerinin Z kuşağından çok Y kuşağına yönelik olduğu aşikar.

Markanın trendleri, Gen Z'den çok Y kuşağını hedefliyor

Markanın trendleri, Gen Z’den çok Y kuşağını hedefliyor

“XINT, platformda yalnızca Marcowagon tarafından pazarlanmaktadır. Markanın yüzü olmak için ünlülerle çalışmayı planlıyoruz. Ekibimiz, marka görünürlüğünün nasıl artırılacağına dair fikirler bulmak için Ajio’nun dahili pazarlama ekibiyle birlikte çalışıyor,” diye yorumladı MrZenil Shah.

XINT şu anda Instagram’da XINT INDIA’yı başlatarak sosyal varlığını duyurdu. İçinde bulunduğumuz dönemde kademeli olarak takipçi kazanması bekleniyor. Markanın tüm kampanyalarının İspanya, Avustralya ve diğer ülkelerde çekilmesi, Hintli tüketicinin dikkatini çekmesi açısından bir artı.

Yeni sezon koleksiyonu, yani SS23 koleksiyonu yakında Mart ayında yayında olacak. Premium trendler ve fiyat noktaları ile tüketicilerin dikkatini çekmesi bekleniyor.

50’den fazla uluslararası marka, e-ticaret pazarındaki 5 milyondan fazla tüketici ve 10 yıllık deneyim ile Marcowagon, Hindistan’da ve dünya çapında sınır ötesi e-ticaret moda endüstrisini yeniden tanımlayarak en dinamik yaşam tarzı güç merkezlerinden biri haline geldi. Şirket ayrıca Delhi, Mumbai, Bangalore, Haryana ve Ahmedabad’da 7’den fazla depo ve Türkiye, Çin, İngiltere, İtalya ve Orta Doğu’da beş veya daha fazla uluslararası kaynak bulma ve irtibat ofisi açarak küresel erişimini genişletti.

Daha fazla bilgi için LinkedIn ve Instagram’ı ziyaret edin.

Feragatname: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times’tan gazetecilik/editörlük kredisi yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşü/görüşleri onaylamaz/onaylamaz. Hindustan Times, Makalede ve/veya Görüş(ler), Fikir(ler), Duyuru(lar), Beyan(lar), Beyan(lar), Beyan(tr) vb. ile ilgili olarak söylenen herhangi bir şeyden hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü değildir. burada belirtilen/işaretlenenler.