Mekan fiyat dökümü Tata Nexon vs Hyundai: Hangisi paranın karşılığını daha iyi sunuyor?

Nigdeli

New member
Kompakt bir SUV'a yatırım yapmayı sabırsızlıkla bekliyorsanız Tata ve Hyundai size iki güçlü seçenek sunuyor. Tata Nexon arabası, performansını her açıdan artıran muhteşem bir yenilemeden geçti. Bu SUV'daki daha lüks iç mekan ve ileri teknoloji, gerçekten de performansını artırdığını gösteriyor.



Mevcut mekan, zarif ve sofistike bir görünüm sergileyen güncellenmiş bir tasarıma sahiptir. İki tonlu iç mekan lüks bir his uyandırıyor ve kabinin tamamında yüksek kaliteli malzemeler kullanılıyor. Elektrikli sürücü koltuğunun ek avantajları, popüler sanal asistanlar Alexa ve Google Home ile entegrasyon ve şık bir dijital sürücü ekranıyla, zaten etkileyici olan özellikler listesi daha da genişletiliyor.

Hindustan Times – Son dakika haberleri için en hızlı kaynağınız! Şimdi Oku.

Bu güçlü sürüşler hakkında daha fazla bilgi edinmek ve hangisinin sizin için daha iyi olacağını öğrenmek için bu makaleyi daha derinlemesine inceleyin.

Tata Nexon


Tata Nexon, lansmanından bu yana her yıl önemli gelişmeler kaydetti. Birçoğu altı yıl sonra tamamen yeni bir nesil beklerken, Tata Motors bunun yerine mevcut modeli daha da geliştirmeyi ve iyileştirmeyi tercih etti. Tamamen yeni Nexon, yeni ve modern hissi önceki modelin popüler özellikleriyle başarılı bir şekilde birleştiriyor. Tata Motors ayrıca ağırlıklı olarak EV alanına odaklanıyor ve Tiago EV, Hintli otomobil üreticisinin giriş seviyesi modeli.

Motor ve performans


1,2 litrelik benzinli motor, turbo performansıyla kusursuz bir sürüş deneyimi sunuyor. Üç silindirle çalışan araç, pek maceralı bir sürüş deneyimi sunmayabilir. Ancak motorun gücünden şikayet edemezsiniz.

İster hızla hızlanıyor ister yüksek hızda seyahat ediyor olun, araç bol miktarda güç sunar. Ayrıca torkun sık vites değiştirme ihtiyacını ortadan kaldıracak kadar yeterli olması, onu hem şehir sokaklarına hem de engebeli arazilere uygun hale getiriyor.

Tata, Nexon'daki iletim seçenekleri yelpazesini genişletti. Giriş seviyesi Nexon artık 5 vitesli manuel şanzıman sunarken, daha yüksek iki donanım seviyesi 7 vitesli DCT ile geliyor. Tata Nexon'un otomatik çift kavraması sizi hiç hayal kırıklığına uğratmayacak.

Günde 50 km'den fazla yol katetmeniz gerekiyorsa 1,5 litrelik dizel motoru seçin. Üstün yakıt verimliliği uzun vadede önemli bir etkiye sahip olacaktır. Ek olarak Tata, BS6.2 güncellemesinin bir parçası olarak vites kutusunda dikkate değer iyileştirmeler yaptı. Vites geçişleri artık eskisinden çok daha yumuşak ve daha az sert. Aslında debriyajın ağırlığı neredeyse hiç fark edilmiyor.

Sürüş ve kullanım


Nexon, var olduğu süre boyunca engebeli arazide kolaylıkla ilerleyerek zorlu bir güç olduğunu kanıtladı. Ancak sertliği önemli ölçüde zayıfladı. Süspansiyon iyileştirildi, pürüzlü noktalar zahmetsizce düzeltildi ve huzur ve sakinlik hissi sağlandı.

Dikkate değer olan, Nexon'un otoyolda yüksek hızlarda bile dengesini korumasıdır. Direksiyon, şehirde kolay kullanım ile uzun mesafeli sürüş için yeterli ağırlık arasındaki dengeyi sağlıyor.

Hyundai Mekanı


Venue, küçük bir aileye uygun özelliklere ve alana sahip, basit ve mantıklı bir kompakt SUV'dur. Bu araç, bu segmentte güvenli bir seçim olmayı sürdürürken, güncellenen görünümüyle de daha fazla dikkat çekecek. Mekan fiyatı aynı zamanda kendi segmentinde mükemmel bir satın alma olmasının nedenlerinden biridir.

Mekan bütçe açısından biraz üstteyse Hyundai Exter de bütçe dostu bir seçenek olarak karşınızda. Mikro SUV aynı zamanda sağlam dış tasarımı, enerjik motorları ve zengin özellikli kabiniyle Hyundai'nin klasik SUV DNA'sını da bünyesinde barındırıyor.

Motor ve performans


Mekan, önemli bir güncelleme dışında büyük bir değişiklik olmaksızın motor ve şanzıman seçeneklerini koruyor. Turbo benzinli motor artık revize edilmiş DCT şanzımana ve sürüş modlarına sahip. Bu geliştirilmiş DCT, en başından itibaren daha yumuşak bir sürünme tepkisi sunarak yoğun şehir içi alanlarda daha kaliteli bir sürüş sağlar. Ayrıca vites değişimleri fark edilir derecede daha hızlı olup, Venue'nun yolda kullanımı zahmetsiz hale gelir.

Dikkate değer bir gelişme, mevcut sürüş modlarının çeşitliliğidir. Eco modunda Venue iyi performans göstererek daha yüksek vites seçimi sayesinde zahmetsiz sürüş ve daha iyi kilometre performansı sağlar. Normal mod hem şehir içi hem de otoyol sürüşüne uygunken, Spor modu dinamik vites küçültmeler ve artırılmış gaz tepkisi ile daha sportif bir sürüş deneyimi sunuyor. Motor, rafine ve hızlı tepki veren karakterini koruyarak hem şehir içi hem de otoyol sürüşüne uygun hale geliyor.

Sürüş ve kullanım


Mekanın sürüş konforu kusursuz olmaya devam ediyor ve hız tümsekleri ve çukurlar gibi engebeli yüzeylerde bile yolculara sorunsuz bir sürüş sağlıyor. Daha büyük tümsekler hissedilse bile bunlar idare edilebilirdir ve sürüşün genel konforunu etkilemez.

Mekan için ödediğiniz fiyat, otoyollarda sunduğu istikrara değer. Araç, uzun yolculuklar için güvenilir bir seçim olduğunu kanıtlıyor. Kullanımı, eğlenceli aile gezileri için etkilemeye ve güven vermeye devam ediyor.

Nihai karar


Nexon'lar Sokak fiyatı başlıyor ₹Delhi'de 9.17 lakh. Araç gerçekten performansını her açıdan artırdı. Çarpıcı tasarımı kesinlikle dikkatleri üzerine çekecek olsa da, sizi büyüleyecek olan şey iç mekan deneyimidir. Etkileyici bir teknoloji paketiyle anlaşmanın sonuçlanması neredeyse kesin.

Mekanın yol üstü fiyatı ise 1.000'den başlıyor. ₹Delhi'de 8,90 lakh. 2019'daki lansmanından bu yana tüm olağanüstü niteliklerini korudu. Küçük bir ailenin konaklaması için gerekli özellikleri ve ferahlığı sunan kompakt bir SUV için pratik ve mantıklı bir seçim olmaya devam ediyor. Mekanın güvenlik konusundaki itibarı, onu kendi kategorisinde en iyi yarışmacılardan biri haline getiriyor ve güncellenmiş görünümü kesinlikle daha da fazla dikkat çekecek.

Yasal Uyarı: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times ile herhangi bir gazetecilik/editörlük ilişkisi yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşleri onaylamaz/abone olmaz. Hindustan Times, makalede belirtilen hiçbir şeyden ve/veya ayrıca burada yapılan/vurgulanan görüşler, görüşler, duyurular ve beyanlar, beyanlar vb. ile ilgili olarak hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü olmayacaktır.