NBFC Homeshree, Webyne Veri Merkezinde ₹ 200 crore hissesi satın aldı

Nigdeli

New member
Hindistan’ın önde gelen NBFC’lerinden (Banka Dışı Finans Şirketleri) biri olan Homeshree, hisse satın alma kararı aldığını açıkladı. €Hindistan merkezli küresel bir bulut altyapısı ve barındırma sağlayıcısı olan Webyne Veri Merkezinde 200 crore. Homeshree ile olan bu stratejik ortaklık, Webyne’nin ürün ve teknoloji portföyünü genişletmek için sermaye sağlamasının yanı sıra altyapısına daha fazla yatırım yapmasına olanak tanıyacak. Ayrıca, şirket uluslararası alanda da bir yer edinebilir.


Webyne, KOBİ’lerin dijitalleşmesi, bulut tabanlı altyapılara geçiş ve topluluk tabanlı oyunların artan popülaritesi gibi yapısal eğilimler ve pazar dinamikleri nedeniyle son yıllarda güçlü ve esnek bir şekilde gelişen bir sektörde iyi bir konuma sahiptir. Ekip, bu konumu elde etmek ve kıyasıya rekabetin olduğu bir dönemde pazarı fethetmek için elinden gelenin en iyisini yaptı.

Webyne Veri Merkezi CEO’su Jasmeet Singh, Homeshree ile olan bu son ortaklık hakkında şu yorumu yaptı: “Homeshree ile stratejik bir ortaklık kurma fırsatı beni heyecanlandırıyor. Bu, Webyne’nin küresel emellerinin bir sonraki aşamasını serbest bırakmamıza ve benzeri görülmemiş yüksekliklere ulaşmamıza yardımcı olacak. Amacımız, platformumuz aracılığıyla basit, kullanımı kolay ve uygun fiyatlı bulut altyapısı ve barındırma hizmetleriyle dünyanın her yerindeki geliştiricilere, üretici tüketicilere ve küçük işletmelere hizmet etmektir. Homeshree’deki genişlememizin bir sonraki aşamasında bizi destekleyecek doğru uzmanlığa sahip ideal ortağı bulduğumuzdan eminiz.”

Webyne veri merkezi hakkında


Webyne Data Center, KOBİ’ler, geliştiriciler, üretici tüketiciler ve oyuncular için büyük değerde basit, kullanımı kolay bulut hizmetleri sunan, hızla genişleyen bir bulut altyapısı ve barındırma sağlayıcısıdır. Webyne Veri Merkezi, Hindistan, Birleşik Krallık, Amerika Birleşik Devletleri ve Kanada’daki 12 veri merkezinden oluşan küresel bir ağ aracılığıyla yaklaşık 50 ülkede çok sayıda sektörden 25.000’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Webyne’i diğerlerinden ayıran bir diğer faktör de ürün desteğine olan bağlılıklarıdır. Şirket, telefon, e-posta ve canlı sohbet aracılığıyla haftanın yedi günü, günün 24 saati olağanüstü müşteri hizmetleri sunarak işletmelerin ihtiyaç duydukları desteğe her zaman erişmelerini sağlar. Webyne’in uzman ekibi, soruları yanıtlamak, sorunları gidermek ve barındırma ve web sitesi yönetimi en iyi uygulamaları konusunda gelişmiş yardım sağlamak için hazırdır.

Özel sunucular, beyaz etiketli bulut, felaket kurtarma hizmetleri dahil yönetim hizmetleri, bulut güvenlik hizmetleri ve veri merkezi projelerinde danışmanlık, şirketin sunduğu önemli dijital hizmetlerden sadece birkaçıdır. Webyne’nin en son bulut teknolojisini kullanması, ona diğer barındırma şirketlerine göre avantaj sağlayan bir özelliktir.

Hindistan’da 10 GB depolama, hızlı bant genişliği ve uyarlanmış bağlantı özelliklerine sahip özel bir sunucu sunan ilk şirkettir. Şirket, katı gereksinimleri karşılayan yüksek kaliteli, kullanıcı dostu sunucular sağlama konusunda uzun bir geçmişe sahiptir. Webyne, şirketlerin dijital ortamda gezinmelerine ve hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmak için iyi bir konuma sahiptir ve Homeshree ile bu ortaklık, şirketin ufkunu küresel ölçekte daha fazla genişletme vizyonunu gerçekleştirmesine yardımcı olacaktır.

Feragatname: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times’tan gazetecilik/editörlük kredisi yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşü/görüşleri onaylamaz/onaylamaz. Hindustan Times, Makalede ve/veya Görüş(ler), Görüş(ler), Duyuru(lar), Beyan(lar), Beyan(lar), Beyan(tr) vb. ile ilgili olarak söylenen herhangi bir şeyden hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü değildir. burada belirtilen/işaretlenenler.