Oyun sektörüne oyunlarda sebzeleri artırma çağrısı

Nigdeli

New member
[Mumbai, 28th March, 2024] – Gerçek beslenmenin öncüleri olan sebzelerin, dünya çapında milyonlarca insanın oynadığı en popüler Haber oyunlarında yeterince önemsenmediğini hiç fark ettiniz mi?



Gerçek dünyada sebzeleri güçlendirme tutkusuyla küresel gıda markası Knorr, sebzelerin sanal dünyada nasıl geride kaldığını inceledi. Fortnite'ta et çiğnemek +15 HP artışı sağlarken, lahana çiğnemek yalnızca +10 HP verir. Minecraft'ın pikselli dünyasında et, bir havuç için sadece iki bara karşılık dört Açlık Barını doldurur. World of Warcraft'ın destansı savaş alanlarında bile, büyük bir dana bifteği size +552 HP verirken, sonrasında doyurucu bir fasulye yahnisi size yalnızca +61 HP'ye kadar verir.

Hindustan Times – Son dakika haberleri için en hızlı kaynağınız! Şimdi Oku.

Oyun

Etten gelen güç

Sebzelerden gelen güç

On dört gün

Et +15 HP verir

Lahana +10HP verir

minecraft

Pişmiş Biftek, 4 Açlık Barını yeniler

Havuç 2 Açlık Barını yeniler

Skyrim

Domuz eti +12HP verir

Pırasa +1HP verir

ARK Hayatta Kalma Evrimi

Pişmiş Et +20 Açlık VE

+8 hp

Sadece mısır +20 açlık


Knorr, sebzelerin hak ettikleri takdiri almasının artık zamanının geldiğine inanıyor ve dünya çapındaki oyun topluluğunu bu hedefe katılmaya çağırıyor! Oyun tutkunları, sanal dünyada sebzelere destek verme ve oyun diyetlerine yeni bir denge getirme konusundaki desteklerini göstermek için bir dilekçe imzalamaya davet ediliyor. Bu kampanyanın oyun yayıncılarının dikkatini çekeceğini ve onları oyunlarını yeniden değerlendirmeye ve sebzelere hak ettikleri desteği vermeye teşvik edeceğini umuyoruz.

Marka, sanal dünyadaki sebzeleri artırarak ve oyuncuları #ModTheVeg'e teşvik ederek iyi yiyeceklere destek vermeye kararlıdır.

Knorr, Fortnite, Minecraft, Skyrim ve GTA V gibi oyun devleri için sebze bazlı modlar oluşturmak amacıyla modlama topluluğuyla iş birliği yapıyor. Bir mutfak yolculuğuna hazır olun ve lezzet oyun alanına dönüşen sanal dünyada kendinizi bitkisel bazlı bir maceraya bırakın.

Bize katılın ve sebzeleri envanterinizdeki MVP (en değerli ürün) yapmak için sebzelerde denge bulmaya çalışan Knorr ile birlikte çalışın. Bu sadece bir görev değil, sebzelere yapılan büyük bir yanlışı düzeltmeye yönelik bir oyun devrimi. Katılmak için modları oynamanız ve oyun yayıncılarını oyunlarındaki sebzeleri diğer yiyecekler kadar heyecan verici ve ödüllendirici hale getirmeye çağıran dilekçeyi imzalamanız yeterli!

Knorr hakkında


Knorr'un daha iyi yemek pişirme ve yeme tutkusu, markanın 1838'deki başlangıcına kadar uzanıyor. Knorr, dünyada en çok satın alınan sekizinci FMCG markası (Kantar World Panel'e göre) ve Unilever'in en büyük gıda markası olmaktan gurur duyuyor; bu marka, iyi gıdayı herkes için erişilebilir kılma vaadi üzerine inşa edilmiş durumda. Knorr ürünleri dünya çapında 90'dan fazla ülkede satılıyor ve 379 milyon evde yılda 3,1 milyar kez seçiliyor.[Kullanılansebzeveşifalıotların%95'isürdürülebilirkaynaklardaneldeediliyorveKnorrionarıcıtarımilkelerineuygunolarakyetiştirilenbesinmaddelerinigiderekdahafazlatedarikediyor[95%desverwendetenGemüsesundderKräuterstammenausnachhaltigenQuellenundKnorrverwendetzunehmendZutatendienachdenPrinzipienderregenerativenLandwirtschaftangebautwerden[95%ofthevegetablesandherbsusedaresustainablysourcedandKnorrisincreasinglysourcingingredientsthataregrownfollowingregenerativeagricultureprinciples

Yasal Uyarı: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times ile herhangi bir gazetecilik/editörlük ilişkisi yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşleri onaylamaz/abone olmaz. Hindustan Times, makalede belirtilen hiçbir şeyden ve/veya ayrıca burada yapılan/vurgulanan görüşler, görüşler, duyurular ve beyanlar, beyanlar vb. ile ilgili olarak hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü olmayacaktır.