PharmaHopers tarafından açıklanan Ayurveda üretim artışı

Nigdeli

New member
Zirakpur, Pencap, Hindistan – Business Wire Hindistan


Ayurveda – sağlık sistemine hakim olan bir yaşam tarzı haline gelen bir trend. Geleneksel Hint tıbbı iç sınırları aştı ve umut verici büyüme oranlarıyla sağlık pazarına hakim durumda. Bu, pazardaki talebin %80’ini karşıladığı için Hindistan için eşsiz bir fırsatı temsil ediyor. Hint Ayurveda endüstrisi şu anda mikro, küçük ve orta ölçekli şirketlere sahip birkaç büyük oyuncunun hakimiyetindedir. Sektör uzmanlarına göre, küresel Ayurveda pazarının 2022’den 2028’e kadar %12’lik bir YBBO ile büyümesi bekleniyor. Bu üstel büyümenin nedeni, besin takviyeleri, nutrasötikler, saç bakımı, koku, cilt bakımı, ağız bakımı ve makyaj ürünleri gibi geniş ürün yelpazesine bağlanabilir.

Hindistan’da Ayurveda endüstrisinin büyümesini sağlayan faktörler arasında otantik bir Ayurvedik ilaç yelpazesine olan artan talep, artan tüketici bilinci ve sağlık ve zindeliğe artan bir odaklanma yer alıyor. Reçeteli ilaçlardan farklı olarak Ayurveda ürünleri ciddi yan etkilere neden olmaz ve kronik hastalıkların bile tedavisinde etkilidir. İlaç ve Ayurvedik ilaç üreticileri için önde gelen bir B2B çevrimiçi pazar yeri olan PharmaHopers, dünya pazarındaki muazzam talep nedeniyle Ayurveda’nın küresel bir fenomen haline geldiğini belirtiyor. Hindistan, Ayurvedik ilaç endüstrisini hem iç hem de dış pazarlarda net bir amaç ve önemli talep ile ekonomik büyüme için kullanmak için büyük bir fırsatla ödüllendirildi. Hindistan gibi gelişmekte olan ülkelerde artan harcanabilir gelirler ve değişen yaşam tarzları, önümüzdeki birkaç yıl içinde Ayurvedik imalat endüstrisinin gelecekteki büyüme potansiyelini yönlendirecektir.

Ayurvedik ürünlerle sağlık hizmetlerinde paradigma değişimi


Sürekli gelişen dünyada insanların yaşam tarzları ve çalışma programları sağlıksız beslenme alışkanlıkları ve sayısız hastalıkla dolu. Batı tıbbı hala hastalıklara çare bulmak için mücadele ederken, Hindistan Ayurveda’ya ve onun geleneksel tıbbi uygulamalarına doğru olumlu bir geçiş gördü. O zamandan beri Ayurveda, Hindistan sağlık sisteminin merkezinde yer aldı ve dünya çapında kabul gördü. Ayurveda ilaçlarının dünya çapında yayılması, bütüncül sağlık çözümleri sunan oldukça etkili bitkisel formülasyonlarından kaynaklanmaktadır.

Tüm faktörlerin bir araya gelmesi, halkın gözünde hastalıktan sağlığa doğru bir paradigma kaymasına yol açmıştır. Ayurveda ürünlerine olan yüksek talebin ortasında, Hindistan dünyanın önde gelen yüksek kaliteli Ayurveda ilaçları tedarikçisi ve ihracatçısı konumunu sağlamlaştırdı. Devlet teşvikleri ve karlı özel kuruluşlarla Hindistan, klasik ve otantik Ayurveda ürünleri yelpazesiyle büyük bir iç pazara ev sahipliği yapıyor. Sonuç olarak, insanlar sağlığı geliştiren ve hastalıkları uzak tutan önleyici tedbirlere odaklandıkları için Ayurveda ilaçlarının sunduğu faydaların farkına varırlar. Hindistan hükümeti, Ayurvedik yeniliği ve filizlenen girişimciliği desteklemek için titizlikle çalışıyor. Ayurveda’nın eşsiz, bütünsel ve sağlıklı özellikleri dünya çapında övülmekte ve sağlıklı yaşam aracı olarak kabul edilmektedir.

Büyüyen franchise pazarı


Ayurveda ilaç endüstrisinin muazzam büyümesi, Ayurveda PCD franchise işinin yükselişini körükledi. PCD franchise modeli, düşük yatırım ve yüksek getiri ile kazançlı bir iş modelidir. Ayurveda ürünlerine yönelik yüksek talep ile PCD franchise modelinin birleşimi, başarının bileşenleridir. PCD franchise modelinin en ayırt edici özelliği, son derece etkili ve güvenli Ayurveda ürünlerinin kullanılabilirliğini en üst düzeye çıkarırken markanızın erişimini nasıl genişlettiğidir. Sürekli artan talep ve devasa küresel pazarla, bir Ayurveda PCD franchise’ına yatırım yapmak için şimdiden daha iyi bir zaman olamaz. İnsanlar Ayurveda ilaçlarını kollarını açarak kucaklayarak Ayurvedik PCD franchise işinin katlanarak büyümesine yol açıyor.

PharmaHopers’a Göre Ayurvedik PCD Franchise Büyümesindeki Temel Faktörler


PCD franchise modeli çok kazançlı ve daha az riskli olmasına rağmen, yine de bir şirketin düzgün çalışması için iş stratejileri gerektiren bir iş modelidir. Bu faktörleri kontrol altında tutmak, herhangi bir franchise’ın başarı oranını önemli ölçüde artıracaktır.

  1. Sertifikalar – ISO, GMP ve WHO gibi gerekli tüm sertifikalara sahip bir şirketle çalışmak, ürünlerinin kalitesini garanti altına almak için çok önemlidir. Bu nedenle, bir PCD bayiliği için ekip oluşturmadan önce bir şirketin sertifikasyonunu dikkatlice değerlendirin.
  2. Ürün portföyü – Çeşitli ürün portföyüne sahip şirketler, ortak olmak için daha iyi seçeneklerdir. PCD franchise’ınızı diğerlerinden benzersiz kılmak için ifadeleriniz benzersiz olmalıdır.
  3. fiyat aralığı – Her Ayurvedik şirket tarafından sunulan fiyat aralığı makul olmalıdır. Birine karar vermeden önce bazı şirketlerin fiyat aralığını karşılaştırmak gerekir.
  4. Tedarik Zinciri Stratejisi – Tüm iş planı, bir tedarik zinciri stratejisi kullanılarak oluşturulan sağlam platforma bağlıdır. Bu nedenle, tedarik zinciri stratejisinin etkileyici ve güçlü olması sağlanmalıdır.
Ayurveda endüstrisi önümüzdeki yıllarda muazzam bir iş büyümesi görecek. Küresel kabul, bu alanda büyük karlar ve coşkulu iş büyümesi getirecektir. Franchise işinin birleşmesi ve Ayurveda ilaçlarının artan popülaritesi ile Hindistan, Ayurveda endüstrisinin küresel bir merkezi haline geliyor. Ayurveda, son derece etkili ve güvenli ilaç yelpazesi ile küresel bir norm olma yolunda hızla ilerliyor.

PharmaHopers Hakkında


PharmaHopers, alıcıların farklı tedarikçilerden bir dizi ürün ve hizmet bulabilecekleri kapsamlı bir dijital platform sağlayarak farmasötik ürün ve hizmet tedarikinin tüm cephesini basitleştirmeyi hedefliyor. Hindistan’da farmasötik ürünler ve hizmetler için çevrimiçi bir B2B (işletmeden işletmeye) pazar yeridir. Artık şirketler, toptancılar, distribütörler ve perakendeciler birbirleriyle iletişime geçebilir ve PharmaHopers’ta listeleyerek iş yapabilirler.

Platform ayrıca, alıcıların bilinçli kararlar vermesine yardımcı olacak araçlar ve kaynaklar da sunar, örneğin: B. Tedarikçi puanları ve incelemeleri, ürün kalitesi, bulunabilirliği ve fiyatlandırma bilgileri. PharmaHopers, ilaç şirketlerinin rekabetçi bir pazarda başarılı olmasına yardımcı olmak için değerli kaynaklar ve destek sağlarken, Hindistan’daki ilaç tedarik zincirinin verimliliğini ve şeffaflığını geliştirmeyi amaçlayan bir platformdur.

Feragatname: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times’tan gazetecilik/editörlük kredisi yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşü/görüşleri onaylamaz/onaylamaz. Hindustan Times, Makalede ve/veya Görüş(ler), Fikir(ler), Duyuru(lar), Beyan(lar), Beyan(lar), Beyan(tr) vb. ile ilgili olarak söylenen herhangi bir şeyden hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü değildir. burada belirtilen/işaretlenenler.