Aventose'un sektörde bir ilk olan patentli platformu, iki tekerlekli elektrikli araç penetrasyonunu 2030 yılına kadar %5'ten %30'a çıkarabilir

Nigdeli

New member
Chennai, Tamil Nadu, Hindistan – Business Wire India


Hindistan'da elektrikli iki tekerlekli araçların benimsenmesi, son birkaç yılda çeşitli OEM'ler ve startuplar tarafından piyasaya sürülen birçok yeni modele rağmen 2023-24 mali yılında %5,5 ile zirveye ulaştı. Elektrikli araç sektörünün güçlü bir ivme sağlamasına ve büyük indirimler sunmasına rağmen benimsenme oranı bir eşiğe ulaştı.

Düşük benimsemenin önündeki temel engeller, yüksek fiyat, düşük kalite, Hindistan pazarı için uygun olmayan ürünler ve şarj altyapısının eksikliği gibi çeşitli faktörlerin birleşimidir. OEM ve yatırımcılar açısından bakıldığında, yüksek maliyetler, pazarlama bütçeleri ve finansman üzerindeki iskonto yükleri nedeniyle karlılık hâlâ belirsizliğini koruyor. Bu endişeler, yalnızca küçük iyileştirmeler dışında, uzun yıllardır aynı kalmıştır.

Ürün uygunluğu veya ürünün pazara uygunluğu
Hindistan pazarı için sürekli olarak göz ardı edilen çok önemli bir faktördür. Mevcut elektrikli iki tekerlekli araç ürünleri öncelikle kentsel pazarın daha küçük, iddialı kullanıcı kesimlerini hedef alırken, çok daha büyük birincil iki tekerlekli araç kullanıcılarının ve kırsal kesimlerin ihtiyaçları karşılanmayı sürdürüyor.

Aventose Enerji'nin patentli ölçeklenebilir platform Şirket, iki tekerlekli elektrikli ürünlerden oluşan bir portföy sunuyor ve hükümetin 2030 yılına kadar %30'luk hedefine ulaşmak için tüm darboğazları ortadan kaldıracak. Aventose, yüksek kabul gören elektrikli iki tekerlekli araç portföyünü tasarlamayı, geliştirmeyi, üretmeyi, satmayı ve servisini yapmayı planlıyor Güçlü ürün-pazar uyumu ve sağlam farklılaştırıcı unsurlar %20 daha uzun pil ömrü, 200.000 km araç ömrü ve son olarak %20 daha ucuz ürün fiyatları gibi.

Uygun fiyatlar tamamen farklı dört elektrikli iki tekerlekli araç modeli arasında %70-80 oranında ortak bileşen sağlayan patentli bir ortak platform kullanılarak mümkün oldu. Fiyat düşürme faaliyetinin büyük bir kısmı yenilikçi erken aşama teknoloji yoluyla gerçekleştirildi.

Dayanıklılık ve güvenilirlik açısından ürün kalitesi Ürünün maruz kalacağı yol koşulları ve aşırı çalışma koşulları nedeniyle Hindistan ve diğer gelişmekte olan pazarlar için büyük önem taşıyor. Gelişmekte olan ülkelerin çoğunda, bu sadece aileler için bir ulaşım aracı değil, aynı zamanda üretken bir varlık ve gelir kaynağıdır. Bu nedenle Aventose'un hedefi, piyasadaki en iyi benzinli iki tekerlekli araçlarla rekabet edebilecek 200.000 km'lik bir kullanım ömrü sunmaktır. Elektrikli araçlara sahip olmak, uzun vadede son kilometre teslimat maliyetlerini azaltmanın en iyi yoludur.

Şarj altyapısı Yüksek yatırımlar, yüksek kabul için bir darboğaz haline gelebilir. Aventose portföy ürünleri, şarj altyapısına bağımlılığı ortadan kaldırmak için Hindistan'ın en çok satan sabit akülü elektrikli iki tekerlekli çözümlerinin aksine, değiştirilebilir piller ve taşınabilir şarj cihazıyla birlikte geliyor. Bu önemli faktör Aventose araçlarının bunu yapabilmesini sağlayacak her zaman, her yerde şarj edilebilir.

Aventose araçları sıfırdan küresel pazar için tasarlanmıştır. Hindistan iki tekerlekli araç pazarı büyüdükçe bu çok önemli 26 milyar dolar 2029 yılına kadar küresel iki tekerlekli araç pazarı çok daha büyüyecek ve büyümeye devam edecek 393 milyar dolar Piyasa raporlarına göre 2030 yılına kadar. Aventose portföyü bu gereksinimler göz önünde bulundurularak tasarlanmıştır Hint, Avrupa, Afrika, Latin Amerika ve APAC Piyasalar.

O gelince Ürün uygunluğu veya ürünün pazara uygunluğu Hindistan ve küresel pazarlar için Aventose'un elektrikli iki tekerlekli araç portföyü, Hindistan ve küresel iki tekerlekli araç pazarı segmentinin %85'ini oluşturan 100-150cc benzine eşdeğer bir hedef pazarı hedefliyor. Aventose portföyü geniş bir hedef segment ve pazar yelpazesini kapsamaktadır. Aventose'un dört modeli S110S125, M125 ve M150 Çoklu demografik özellikleri (yaş, cinsiyet, gelir), bölgeleri (küresel, yerel, kentsel ve kırsal) ve kullanım örneklerini (B2B, B2C, birey, aile, ilkokul, hedef) hedefler. Her bir segmentteki farklı gereksinimleri karşılamak amacıyla dört modelin her biri için farklı varyantlar mevcuttur.

Aventose'un yenilikçi platformu, yüksek kabul oranıyla mevcut tüm sektör darboğazlarını ortadan kaldırıyor. Talep tarafında yüksek kabulü desteklemek amacıyla arz ve satış tarafında da ölçeklenebilirlik planlanıyor. Bu projenin planlanması ve uygulanmasının arkasında, toplam 130 yılı aşkın tecrübeye sahip, teknik ve ekonomik açıdan güçlü bir ekip bulunmaktadır.

Daha fazla bilgi için lütfen ziyaret edin:

LinkedIn | Youtube | instagram | Facebook | heyecan



Aventose, Dünyayı Kurtarmak İçin Bir Girişim anlamına gelir. Vizyonları elektrikli araçların benimsenmesini katlanarak artırmak ve 2030 yılına kadar karbon emisyonlarını önemli ölçüde azaltmaktır. Hindistan'daki çalışma koşulları için yurt içinde sağlam bir elektrikli iki tekerlekli platform geliştirdiler. Aventose'un elektrikli iki tekerlekli araçları, benzersiz satış noktaları nedeniyle çok yüksek bir kabul oranına ulaşabilecek. Ürünler Avrupa, APAC ve Afrika pazarları göz önünde bulundurularak geliştirilmektedir.

Yasal Uyarı: Bu makale ücretli bir yayındır ve Hindustan Times ile herhangi bir gazetecilik/editörlük ilişkisi yoktur. Hindustan Times, makalenin/reklamın içeriğini/içeriklerini ve/veya burada ifade edilen görüşleri onaylamaz/abone olmaz. Hindustan Times, makalede belirtilen hiçbir şeyden ve/veya ayrıca burada yer alan/vurgulanan görüşler, görüşler, duyurular ve beyanlar, beyanlar vb. ile ilgili olarak hiçbir şekilde sorumlu ve/veya yükümlü olmayacaktır.